Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم‌علی خدابنده گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان در روز شنبه به قوت خود باقی است.

قاسم‌علی خدابنده  مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفتگو با قدس آنلاین در خصوص احتمال لغو امتحانات  مدارس در روز شنبه (اول دی) گفت: امتحانات داخلی و غیر نهایی دانش آموزان در روز شنبه لغو و به تاریخ دیگری موکول می شود ولی برگزاری  امتحانات نهایی به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امتحانات نهایی شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در فرآیند «پویش مهر» خبر داد و گفت: اعلام نتایج از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هر سال رییس جمهور پرسشی را با عنوان «پرسش مهر» در حوزه تعلیم و تربیت برای دانش‌آموزان مطرح می‌کردند که با هدف جلب مشارکت فعال فرهنگیان و دانش‌آموزان، فعالیت بیشتر فضای فرهنگی جامعه و توسعه و افزایش حس مسئولیت‌پذیری مخاطبان انجام می‌شد.

اما امسال رییس جمهور «پویش‌مهر» را جایگزین «پرسش مهر» کرد که محورهایی مانند امیدواری دانش‌آموزان نسبت به آینده و پیشرفت کشور، اهمیت بیان روایت پیشرفت برای دانش‌آموزان، بسیج انگیزه‌های دانش‌آموزان برای پیشرفت ایران قوی و تشویق دانش‌آموزان برای روایت خلاقانه و هنرمندانه برداشت می‌شود.

براساس محورهای درنظر گرفته شده در پویش مهر، آموزش و پرورش باید برای این مسائل که راهبردهایی را دربر دارد، دانش‌آموزان را نسبت به آینده خود و کشور امیدوارتر ‌کند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در فرآیند پویش مهر خبر داد و گفت: اعلام نتایج از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • وزیر آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحانات نهایی را تکذیب کرد
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود