Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طی توافق با تولیدکنندگان لوازم خانگی، قیمت این محصولات دستکم 10درصد کاهش خواهد یافت.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «رضا رحمانی» در نشست مشترک با تولیدکنندگان و تشکل های صنفی حوزه لوازم خانگی به بالا رفتن قیمت مواد اولیه تولید اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی انجام شده دلال ها حذف می شوند و قیمت فولاد، پتروشیمی و غیره بطور حتم کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد:‌ فقط کسانی که دارای پروانه بهره برداری هستند مجاز به خرید مواد اولیه اند و در این زمینه رییسان سازمان های صنعت، ‌معدن و تجارت استان ها نیز مسئولیت دارند.رحمانی به پتاتسیل های موجود در صنعت لوازم خانگی و برنامه ریزی برای توسعه تولیدات این صنعت اشاره کرد و گفت: هماهنگی های خوبی در این زمینه انجام شده و امید می رود با کاهش قیمت ها شاهد رونق بازار باشیم.برپایه این گزارش، در این نشست مشترک نمایندگانی از اتحادیه لوازم خانگی و اتاق بازرگانی و همچنین تعدادی از فعالان صنعتی نیز حضور داشتند که به بیان دغدغه ها و مشکلات موجود در این صنعت پرداختند. فعالان صنعتی بر کاهش قیمت برای افزایش تقاضا در بازار لوازم خانگی تاکید کردند.به گزارش ایرنا، پیشتر وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی گفته بود: با توجه به فراهم شدن فرصت مناسب در زمینه تولید لوازم خانگی در کشور و توانایی تامین در این بخش، نیازی به واردات در این بخش نداریم.وی اظهارداشت: مهمترین خواسته فعالان صنفی در بخش لوازم خانگی تسهیل امور است. اکنون شرایط ایجاب می کند که بیش از گذشته در زمینه تولید فعالیت داشته و خدمت رسانی و تولید در هیچ صورتی نباید حتی در تعطیلات رسمی کشور متوقف شود.همچنین «محمد طحان پور» رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران به ایرنا گفته بود: با توجه به اینکه قیمت لوازم خانگی در بازار مشخص نیست، پیشنهاد می شود یک نهاد نظارتی قوی و مطلع، قیمت نهایی این محصولات را تعیین کند.
برچسب ها: صنعت ، قیمت ، لوازم خانگی

منبع: خرداد

کلیدواژه: صنعت قیمت لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات