Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال عصر روز چهارشنبه در محل باشگاه برگزار شد. در این جلسه آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال و برنامه‌های تیم در میان فصل و نیم فصل دوم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی در همین خصوص به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: همانطور که مدیریت باشگاه پیش از این اعلام کرده بود، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در سکوت و به دور از هیاهو رسانه‌ای پیش می‌رود و باشگاه استقلال پس از قطعی شدن هر گونه فعالیتی در زمان نقل و انتقالات از طریق سایت رسمی باشگاه آن را رسانه‌ای خواهد کرد، همانطور که در موضوع فسخ قرارداد با دو بازیکن خارجی هم این موضوع به خوبی رعایت شد و پس از پایان همکاری باشگاه با این دو بازیکن از طریق سایت باشگاه استقلال و به صورت رسمی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همکاری و تعامل کامل میان کادر مدیریت، کادرفنی و کمیته فنی باشگاه وجود دارد و در مورد مسائل مشترک و فی مابین گفتگو و مذاکرات مستقیم برقرار است.

مظلومی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: باشگاه استقلال بر اساس درخواست سرمربی مذاکرات خود را با گزینه‌های مورد نظر ادامه داده و بدون تردید در نهایت بهترین انتخاب با تایید سرمربی تیم انجام خواهد شد.

کمیته فنی باشگاه استقلال بار دیگر بر حمایت کامل خود از کادرفنی و بازیکنان تاکید می‌نماید.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ جزییات

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ (۹ بهمن ۱۴۰۲)، بیستمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد سه شنبه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)، برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

گفتنی است، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

«این گزارش حاکی است، طی ۱۹ جلسه گذشته ۲۶۳۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار مورد معامله قرار گرفته است.»

کد خبر 6084771 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جزییات دومین جلسه دادگاه امیرحسین مقصودلو / تتلو: بابت اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها از زبان وزیر اقتصاد و دارایی
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ جزییات