Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:47:29 GMT

قحطانی: عربستانی‌ها تشنه جام هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۰۴۲۸

قحطانی: عربستانی‌ها تشنه جام هستند

عبدالرحمن القحطانی وینگر چپ عربستانی ها در سال 2007، در آستانه آغاز رقابت های جام ملت های آسیا از خاطراتش در این رقابت ها گفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان در سال 2007 به فینال جام ملت های آسیا راه یافت ولی در فینال و با گل محمود یونس با نتیجه یک بر صفر مغلوب عراق شد تا عراقی ها با تکیه بر ستاره هایی که داشتند، قهرمانی را در بحبوحه جنگ جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرحمن القحطانی یکی از ستاره های سبزپوشان عربستانی در آن مسابقات بود. بازیکن سابق الفتح، النصرو الاتحاد در این مورد می گوید :« جام ملت های آسیا برای من معنی جام جهانی کوچک دارد. در آن زمان، آنگوس (مربی برزیلی عربستان در سال 2007) روحیه رقابت را در ما ایجاد کرده بود و ما نسبت به تیم های دیگر روحیه ای متفاوت داشتیم. حالا هم هواداران عربستان تشنه مقام قهرمانی هستند و کسب این عنوان برای بازیکنان یک چالش بزرگ خواهد بود.»

 

تیم ملی فوتبال عربستان که در جام جهانی با پیروزی برابر مصر کار خود را با امیدواری خاتمه داد، در گروه پنجم جام ملت های آسیا با قطر، لبنان و کره شمالی همگروه شده است.

 

عربستان تیم ملی عربستان جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان تیم ملی عربستان جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • این باکتری‌ها به خون انسان تشنه‌اند
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند
  • پیشنهاد رد نشدنی عربستانی‌ها، روی میز الکساندر لاکازت