Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز-ایرنا- فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید از حالت اداری و رسمی خارج و به صورت مردم محور برگزار شود.

داوود گرشاسبی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و 9 دی، با بیان اینکه انقلاب بر مبنای سه اصل مردم، ارزش های دینی و ولایت فقیه شکل گرفته است، افزود: با توجه به اینکه امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، لازم است به بهترین شکل ممکن دستاوردهای انقلاب به مردم اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: باید از ظرفیت تمامی گروه ها و تشکل های مردمی در برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنیم.
گرشاسبی، اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان را مثال زدنی برشمرد و گفت: اینکه دشمنان و معاندان نظام برنامه ریزی کرده اند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمرنگ برگزار شود، نشان می دهد دشمن هنوز ملت بزرگ ایران را نشناخته است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران مشکلات زیادی از جمله تحریم های ظالمانه، انجام ترورها و جنگ تحمیلی را سپری کرده اما با تمام توان همچنان در راستای ارزش های دینی و رسالت خدمت به مردم عمل کرده است.
گرشاسبی گفت: عدم تخریب جناح ها در کشور از سوی همدیگر و مردم، حفظ ارزش های انقلاب، رفتار منطقی و عقلانی، دعوت به وحدت و تعامل و تلاش با تبلیغ درست انقلاب انجام می گیرد.
امام جمعه مرند نیز در این جلسه گفت: این انقلاب با وحدت و فداکاری مردم و رهبری دینی شکل گرفته و ما وظیفه سنگینی در قبال آن داریم.
حجت الاسلام علی نعمت زاده افزود: دشمنان برای شکست این نظام و انقلاب تلاش زیادی کرده اند ولی تا بحال موفق نشده و نخواهند شد.
وی تاکید کرد: مردم باید در راس برنامه های دهه فجر باشند، زیرا مردم برای حفظ و بقای این نظام و انقلاب تلاشهای زیادی را متحمل شده اند.
/3038/9916/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انقلاب دهه فجر مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر، اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد