Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@01:12:24 GMT

لغو مجوزمدرسه اسوه حسنه زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۰۶۲۴

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: در پی آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه زاهدان به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی، این مدرسه با دستور قضایی پلمب شده و در حال حاضر به کلی لغو مجوز شده است. ناطقان: علیرضا نخعی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر سه دانش آموز حادثه آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه اسوه حسنه زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی، این مدرسه با دستور قضایی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان افزود: دستورات لازم جهت ادامه تحصیل سایر دانش آموزان در مدارس دیگر صادر شد و این دانش آموزان می توانند در هر مدرسه ای که والدین آنها انتخاب کنند ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این روند از صبح امروز انجام شد و هیچ مشکلی برای ثبت نام دانش آموزان باقی مانده این مدرسه وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مدرسه اسوه حسنه به طور کامل لغو مجوز شد و دیگر اجازه بازگشایی ندارد. منبع: تسنیم برچسب ها: لغو مجوز ، مدرسه اسوه حسنه ، زاهدان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: لغو مجوز مدرسه اسوه حسنه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان گفت: خیران در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال به مدرسه‌سازی در کردستان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، ابراهیم مرادی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته از میان ۲۶۶ مدرسه در حال ساخت، ۱۰۴ مدرسه با ۴۰۶ کلاس درس و ۳۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در این سال تکمیل شد، افزود: سهم کردستان از اعتبارات ملی و جمعیت دانش‌آموزی کمتر از دو درصد و در مدرسه‌سازی بیشتر از سه درصد بوده که عملکرد استان در زمینه مدرسه‌سازی مطلوب بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان، افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی در هفته دولت و همچنین بهره‌برداری از ۸۶ پروژه در ابتدای سال تحصیلی را از دیگر اقدامات صورت گرفته ذکر کرد و گفت: در دهه مبارک فجر، ۴۶ مدرسه با زیربنای بالغ بر ۱۴ هزار مترمربع تحویل آموزش و پرورش شده است.

مرادی با اشاره به افزایش بالغ بر شش هزار نفری دانش آموزان استان در سال گذشته، اضافه کرد: سرانه دانش‌آموزی دو سانتی‌متر مربع ارتقا یافته است.

وی کمک خیران به حوزه مدرسه‌سازی در سال گذشته را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خیران در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱,۰۰۰ میلیارد ریال به مدرسه‌سازی در کردستان کمک کرده‌اند که این میزان، ۱۵ درصد اعتبارات مدرسه‌سازی در کردستان را شامل می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان به تحویل ۳۵ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی در سال گذشته اشاره و ابراز امیدواری کرد با تخصیص‌های صورت گرفته این میزان در سال جاری به ۷۰ میلیارد تومان برسد.

کد خبر 745674

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد