Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@03:12:19 GMT

نوجوان خوزستانی به خاطر گرسنگی و فقر خودکشی کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۰۶۸۰

نوجوان خوزستانی به خاطر گرسنگی و فقر خودکشی کرد+عکس

حوادث رکنا: مادر میگوید غذای یک هفته خانواده نان خالی بود که پس از نبود همان نان پسرک دست به خودکشی زد

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا "شیرین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ن" اختلاسگر 800 میلیاردی فراری در خارج از کشور دستگیر شد اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند درگیری در جلسه پخش کلیپ جنجالی نماینده سراوان پوتین ترور می شود ؛ ترامپ ناشنوا !؟ / پیرزن نابینای بلغاری برای سال 2019 پیشگویی کرده است + عکس دوربین‌های مداربسته فرودگاه لحظه کار کثیف یک مرد را ضبط کردند+ عکس کتک زدن مادر بیچاره توسط نوجوان شرور! + فیلم از سالار آقاخان دلال معروف ارز به عراقچی رسیدیم صحبتهای دردناک مادران یکتا و مریم 2 قربانی آتش سوزی دبستان زاهدان+ عکس قربانیان

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث خانواده خودکشی فقر مادر عکس عکس فیلم دختر زن جسد زاهدان پدر آتش سوزی قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد

حسن مصفا  گفت: در پی وقوع سیل و طغیان رودخانه ماشکید روستای کلاتک شهرستان مهرستان تیم عملیاتی هلال احمر در حال جستجو نوجوان ۱۸ ساله در منطقه هستند که براثر بی احتیاطی برای ماهگیری رفته بود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی وضعیت قرمز هواشناسی همواره توصیه شده است هموطنان از اتراق کردن و تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری در مسیرهای ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

وی بیان کرد: تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر خط ارتباطی برای دریافت خدمات امدادی از سوی مردم است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سقوط نوجوان ۱۵ ساله از ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل در مزون لباس
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی