Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@20:38:16 GMT

جزییات جلسه کمیته فنی استقلال از زبان مظلومی

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۰۷۳۶

در جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال آخرین شرایط و برنامه‌های تیم در میان فصل و نیم فصل دوم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه اعضای کمیته فنی باشگاهاستقلال عصر روز چهارشنبه در محل باشگاه برگزار شد. در این جلسه آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال و برنامه های تیم در میان فصل و نیم فصل دوم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی در همین خصوص به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: همانطور که مدیریت باشگاه پیش از این اعلام کرده بود، فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در سکوت و به دور از هیاهو رسانه ای پیش می‌رود و باشگاه استقلال پس از قطعی شدن هر گونه فعالیتی در زمان نقل و انتقالات از طریق سایت رسمی باشگاه آن را رسانه‌ای خواهد کرد، همانطور که در موضوع فسخ قرارداد با دو بازیکن خارجی هم این موضوع به خوبی رعایت شد و پس از پایان همکاری باشگاه با این دو بازیکن از طریق سایت باشگاه استقلال و به صورت رسمی اعلام شد.

وی ادامه داد: همکاری و تعامل کامل میان کادر مدیریت، کادرفنی و کمیته فنی باشگاه وجود دارد و در مورد مسائل مشترک و فی مابین گفت و گو و مذاکرات مستقیم برقرار است.

مظلومی در پایان صحبت های خود تصریح کرد: باشگاه استقلال بر اساس درخواست سرمربی مذاکرات خود را با گزینه های مورد نظر ادامه داده و بدون تردید در نهایت بهترین انتخاب با تایید سرمربی تیم انجام خواهد شد.

کمیته فنی باشگاه استقلال بار دیگر بر حمایت کامل خود از کادرفنی و بازیکنان تاکید می نماید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • زبان طنز نیشدار است
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست