Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ استقلال و پرسپولیس دوباره در گردونه خصوصی‌سازی قرار گرفته‌اند، ولی بسیاری از کارشناسان این اتفاق را با دیده تردید می‌نگرند و معتقدند کار در مرحله فوق هم به سرانجام نمی‌رسد. در همین رابطه و مسائل دیگر دیروز کامران منزوی، قائم‌مقام اسبق باشگاه استقلال گفت: حرکت وزارت ورزش و جوانان در خصوصی کردن استقلال و پرسپولیس درست است، ولی تضمین اینکه خریدار این دو باشگاه را در اوج نگه دارد، کار سازمان خصوصی‌سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط اقتصادی کدام شخص یا ارگان حاضر می‌شود ۵۰۰ میلیارد تومان برای استقلال یا پرسپولیس پول بدهد و ۵۰ میلیارد خرج سالانه آن‌ها را هم بپردازد؟ بر اساس قانون، اهلیت خریدار باید تأیید شود البته باید قبل از واگذاری تمام جوانب امر سنجیده شود، چون حتی اگر سرخابی‌ها یک هفته هم معطل شوند همه چیز بر هم می‌ریزد چه رسد به اینکه یک نفر باشگاه را بخرد و پس از چند ماه کار به بن‌بست بخورد.

اینکه افراد دوتابعیتی می‌توانند استقلال را بخرند یا نه، مسئله‌ای است که ارگان‌های ذی‌صلاح باید در موردش تصمیم بگیرند و طبق قانون، اهلیت آن‌ها تأیید شود.

برای بعضی‌ها در جامعه ما ۵۰۰ میلیارد تومان چیزی نیست، ولی مسئله اینجاست که اگر قرار بود در ورزش چنین پول‌هایی خرج کنند، اصلاً این‌قدر ثروتمند نمی‌شدند.

مزایده و خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس مسئله خیلی مهمی است و باید حتماً برای شفافیت کار از تلویزیون پخش زنده شود.

در مورد جدایی الحاجی گرو و مارکوس نیومایر به هر حال تاوانی بود که باید می‌دادیم، چون مربی لیست داده و مدیر چاره‌ای جز خرید نداشت. اگر این‌ها را نمی‌خرید، می‌گفتند دست مربی خالی مانده است.

شفر باید کمیته فنی را به بازی بگیرد. کمیته فنی باید به سرمربی تیم مشورت بدهد. الان فصل نقل و انتقالات فوق‌العاده مهم است. در این مقطع باید بازیکنانی بخریم که بتوان از همان هفته شانزدهم از وجودشان استفاده کرد بنابراین باید میان شفر و کمیته فنی تفاهم ایجاد شود.

اختلاف ۶ امتیازی برای نیم‌فصل دوم اصلاً اختلاف مهمی نیست و می‌شود آن را جبران کرد. استقلال می‌تواند قهرمان شود، من خیلی امیدوارم.

منبع: خبر ورزشی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال پرسپولیس تلویزیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۵-۲۰۲۴ با مشکل مالکیت مشترک روبه‌رو هستند و در همین رابطه فرایند واگذاری مالکیت آنها در حال انجام است.

سازمان فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط واگذاری سرخابی‌ها را مشخص کرده است. این اطلاعیه برای استقلالی‌ها در ۳۱ صفحه و پرسپولیس‌ها در ۳۴ صفحه منتشر شده است.

طبق اطلاعات منتشرشده متقاضیان تا روز اول اردیبهشت ماه سال جاری برای ارائه مدارک خود فرصت دارند.

کد خبر 845042 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • سناریوی جدیدبرای واگذاری استقلال و پرسپولیس/امروز؛جلسه نهایی
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد
  • سند واگذاری استقلال و پرسپولیس منتشر شد + جزئیات | متقاضیان تا چه روزی فرصت دارند؟
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد (+جزئیات)
  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!