Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مواردی که در میهمانی‌ها و جلسات رسمی مورد توجه قرار می‌گیرد، منظم و به اصطلاح اتو کشیده بودن لباس‌هاست. یک لباس چروک می‌تواند ضربه جبران‌ناپذیری به استایل رسمی افراد بزند، در عوض یک لباس صاف با لبه‌های تیز، نه تنها باعث شیک‌تر شدن ظاهر می‌شود، بلکه اعتبار حرف افراد را هم بالاتر می‌برد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی زنبیل، به همین دلیل است که اتو، پایه ثابت خانه‌هاست پس به همان نسبتی که وجودش دارای اهمیت است، در انتخابش، نیاز به آگاهی از انواع مدل‌ها و معیارهای ضروری دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، اگر قصد خرید اتوی لباس دارید شما را دعوت می‌کنیم تا با کارشناسان زنبیل همراه شوید و در جریان نکات فنی و مهم در خرید یک اتوی لباس مناسب قرار بگیرید.

انواع مدل‌های اتو

در اولین گام، باید با انواع مدل‌های اتوی لباس موجود در بازار آشنا شوید. انواع مدل‌های اتوی لباس شامل اتوی مخزن‌دار، اتوی بخار، اتوی پرسی و بخارگر می‌باشد که انتخاب هر نوع، کاملا به نیاز های خاص شما وابسته است. اگر بدانید که دقیقا برای چه مصارفی اتو را نیاز دارید، می‌توانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

اتو پرسی

اتوهای پرسی از دسته اتوهای بخار هستند که گزینه‌ای جذاب برای خرید به نظر می‌رسند. این نوع اتوها بیشتر برای اتو کردن پارچه، ملحفه، شلوارهای لی و پارچه‌ای در سریع‌ترین زمان به کار می‌روند. البته کار کردن با این نوع اتوها نیازمند داشتن تجربه کافی است. از مزایای اتوهای پرسی می‌توان به سرعت بالای اتوکشی، دارا بودن صفحات با اندازه های متنوع و قدرت بالای صاف‌کنندگی اشاره کرد. اما ایراد اساسی این مدل، نیاز به فضای نسبتا زیاد آنهاست.

اتو بخار

اتوهای بخار بیشترین استفاده را در مصارف خانگی دارند. استفاده آسان و سریع، مهم‌ترین عامل پرطرفدارشدن این مدل‌ها می‌باشد. اتوهای بخار قابلیت تنظیم در دماهای مختلف برای انواع پارچه را دارند که مانع از سوختن لباس‌ها می‌شود. به علاوه بخار آبی که روی لباس اسپری می‌شود، باعث بهینه‌شدن فرایند و کاهش زمان اتوکشی شده و در نتیجه مصرف برق کاهش می یابد. از مزایای اتو های بخار، می توان به گرم شدن سریع و قیمت مناسب در مقایسه با مدل های پرسی اشاره کرد، اما در مقابل، توان کمتر این مدل ها منجر به افزایش زمان اتو کردن نسبت به مدل های پرسی می شود.

اتو مخزن دار

این نوع از اتو ها دارای مخزن آب مجزا هستند که امکان تولید بخار بسیار زیاد را فراهم می کند، بعلاوه در مقایسه با اتو های بخار، حجم مخزن بالاتری داشته و نیاز نیست در مدت های کوتاه مخزن را پر کرد بنابراین آب درون آن به سرعت تمام نمی شود.

بخار گر

بخار گر ها نسبت به اتوهای متداول دارای ساختاری متفاوت هستند. این مدل از اتو با دارا بودن تنها یک بخش بخار ساز، برای اتوکردن لباس‌های حساس و گران، پرده و حتی لباس‌هایی که به تن دارید مناسب هستند. مهم‌ترین مزیت بخارگرها در این است که امکان اتوی عمودی لباس‌ها را فراهم می‌کنند.

کفی اتو:

کفی اتوها از دیگر مواردی است که به هنگام خرید باید مدنظر قرار گیرند. کفی‌های سرامیکی بیشتر از کفی‌های استیل مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا احتمال چسبندگی پارچه‌ها مخصوصا پارچه‌های غیرنخی و نایلونی به کفی‌های استیل بسیار بالاست و به همین دلیل کفی‌های سرامیکی بهتر هستند. اما اگر پارچه‌ای به اتو چسبید، می‌توانید تا اتو داغ است آن را با یک اسفنج یا سیم آغشته به ترکیب آب و جوش شیرین و یا محلول سرکه و نمک، پاک کنید.

دکمه‌های تنظیم دما:
شاید به نظر خیلی پیش پا افتاده بیاید، ولی وجود دکمه‌های تنظیم حرارت اتو اهمیت بالایی دارند که بررسی وجود آن ها را ضروری می‌کند. این مورد، یکی از مهمترین مواردی است که می‌تواند عمر پارچه و لباس را تحت تاثیر قرار داده و دوام و کیفیت آن را برای طولانی مدت حفظ کند.

سایر موارد حائز اهمیت:
توان مصرفی، اندازه ی طول سیم، قابلیت خاموش شدن اتوماتیک در دماهای بالا (که برای کنترل مصرف انرژی بسیار مهم است) و دکمه‌های مجزا برای اسپری‌کردن آب و در مدل‌های پرسی اندازه‌ی طول صفحه و مجهز بودن به سیستم ضد رسوب از مواردی هستند که حتما باید هنگام خرید مورد توجه قرار دهید.

زنبیل به عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی کشور،  با اطمینان از عملکرد خود و جهت تامین رضایت حداکثری مشتریان محترم، تمام خریدهای صورت گرفته را تا 10 روز گارانتی می‌نماید، این 10 روز گارانتی شامل گارانتی قیمت، اصالت، سلامت، مغایرت و عودت می‌باشد. در واقع زنبیل گارانتی می‌کند که کالای خریداری شده با بهترین قیمت اتو بخار خریداری گردیده است چرا که فروشگاه اینترنتی زنبیل همواره یکی از مزیت‌های خود نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه‌های در سطح شهر را ارائه قیمت‌های رقابتی اعلام کرده است.  شما می‌توانید جهت مشاهده‌ی تنوع کامل انواع مدل‌های اتو در معتبرترین برندها از جمله  اتو بخار تفال ، فیلیپس، ژانومه، پارس خزر و ... و آگاهی از قیمت هر یک از مدل‌ها در این برندها مشابه قیمت اتو پاناسونیک ، قیمت اتو فیلیپس ، قیمت اتو ژانومه ، دلمونتی و سایر برندها به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی قیمت اتوبخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744641

دیگر خبرها

  • آشنایی کامل با موتور گیرلس + نکات تکمیلی
  • آشنایی با جزیره پالم جمیرا، جزیره مصنوعی جدید دبی
  • آشنایی با انواع قهوه و شیوه آماده کردن هر یک
  • راهنمای خرید انواع لنت ترمز + نکات مهم و ضروری
  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول