Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف بهزادی، دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده خراسان اعتقاد دارد که عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول لیگ برتر فوق‌العاده بوده است. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

یوسف بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول هجدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: عملکرد پدیده در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر فوق‌العاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی از تیم‌ها با امکانات و شرایط مالی بسیار خوب در لیگ برتر حضور دارند و ما با قرار گفتن در رده دوم نشان دادیم که تیم پرقدرتی هستیم. این در حالی است که فقط با تفاضل دوم هستیم و لیاقت قرار گرفتن در صدر جدول را داریم.

مرتضی منصوری: از گل‌محمدی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد/ برای دعوت به تیم ملی ناامید نیستمعبدالله حسینی: از پیشنهاد تراکتورسازی استقبال می‌کنم/ شاید گل‌محمدی علاقه‌ای به روش بازی من ندارد

 

«همین که با پرسپولیس و سپاهان هم‌امتیاز هستیم نشان می دهد که از لحاظ فنی چقدر خوب کار کردیم.»، وی با بیان این جمله به شانس قهرمانی پدیده در لیگ امسال اشاره کرد و گفت:  وقتی نتایج خوب ما شروع شد برخی تصور کردند که بردهای‌مان اتفاقی است، ولی نشان دادیم که این‌طور نیست. ما تیم خوبی داریم و کادر فنی برای هر بازی برنامه دارد تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. مطمئناً در نیم‌فصل دوم هم این روند را ادامه خواهیم داد و تا آخرین هفته برای قهرمانی یا کسب سهمیه می‌جنگیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد عملکرد خودش در لیگ امسال هم تصریح کرد: این اولین سالی است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و باید از اعتمادی که یحیی‌ گل‌محمدی و داود فنایی به من داشتند، تشکر کنم. امیدوارم جواب زحمات و اعتماد کادر فنی را بدهم و روز به روز پیشرفت کنم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی پدیده خراسان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پدیده خراسان یحیی گل محمدی پدیده خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم

همایون بهزادی، ملقب به سرطلایی یکی از مهم‌ترین نام‌های تاریخ پرسپولیس و ستاره بزرگ فوتبال ایران در دهه ۴۰ و ۵۰ بوده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!