Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش امیدوار است تیم ملی فوتبال ایران قهرمان آسیا شود.

طرفداری- وزیر ورزش و جوانان می گوید بررسی‌ها و کارهای خوبی در فدراسیون ها صورت گرفته و الان حتی می توانیم نام ببریم سهمیه را چه رشته ای و چه ورزشکاری می‌گیرد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت:

امیدواریم تیم ملی فوتبال با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و با توجه به حمایت‌های همه جانبه که از آن شده است بعد از ۴۲ سال قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر در بخش پایانی نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی گفت:

در جلسات ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک همه محورهای حضور ورزشکاران ایران در المپیک و پارالمپیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی ادامه داد:

کشتی، تکواندو، وزنه‌برداری و دوومیدانی تاکنون برای ما مدال آور بوده‌اند و در المپیک ۲۰۲۰ به مدال های کاراته، جودو، شمشیربازی و تیراندازی نیز امیدواریم و حتی از بقیه رشته ها و ورزشکارانی هم که سهمیه بیاورند حمایت و شرایط حضور خوب آنها را در المپیک مهیا خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد:

بررسی ها و کارهای خوبی صورت گرفته و الان حتی می توانیم نام ببریم سهمیه را چه رشته ای و چه ورزشکاری می‌گیرد. ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه و مدال دارند را شناسایی کرده ایم و روی آنها متمرکز هستیم و روال کاری آنها را زیر نظر داریم.

سلطانی فر افزود:

در پارالمپیک هم وضع به همین شکل است و همانطور که با تلاش خوب از رتبه ۴ به ۳ در بازی‌های آسیایی رسیدند، با برنامه ریزی مناسب قصد دارند رتبه خود را در پارالمپیک نیز تک رقمی کنند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص مسائل هیات های ورزشی و ادارات کل استانها اظهار داشت:

پیشنهاد می‌کنم آخرسال جلسه مشترکی بین مدیران کل و روسای فدراسیون ها تشکیل شود تا مسائل ریزتر، اجرایی تر و بازتر مطرح شود و به هماهنگی و راهکار خوبی برسیم. مجموع اعتبارات هیات ها پنج تا شش برابر سالهای قبل است و باید ساز و کاری پیدا کنیم تا مدیریت بهینه در دو بخش به وجود آید. به نظر کاری پیچیده‌ای نیست و حتماً به راهکار خوبی خواهیم رسید.

وزیر ورزش و جوانان به فجر چهلم انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد:

فدراسیون ها باید برنامه‌های خوبی برای فجر چهلم داشته باشند و یک اتفاق و حرکتی در رشته مربوط را پیش بینی کنند. فجر چهلم به لحاظ سیاسی داخلی و خارجی برای کشور خیلی اهمیت دارد. تنها عنصری که می تواند شور و شعف مردم را در یکمدت کوتاه مسابقه به نمایش بگذارد ورزش است.

وی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال در بازی های جام ملت های آسیا گفت:

به قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام ملتها امیدواریم و با توجه به این که فینال آن مسابقات در ماه بهمن رقم می خورد می تواند موجی از شادی و نشاط و امید را بین مردم ایجاد کند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد:

امیدواریم تیم ملی فوتبال با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و با توجه به حمایت‌های همه جانبه که از آن شده است بعد از ۴۲ سال قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و شور و نشاط و شادمانی را بین مردم ایجاد کند. همه سازوکارها آماده است تا تیم ملی فوتبال قهرمان آسیا شود و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند و این انتظار وجود دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند

مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا عصر امروز ساعت ۱۶ به وقت محلی در شهر امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد و بر اساس آن تیم پسران جوان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.
 
۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.
 
قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران - چین

گروه C: اردن - هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی - چین تایپه -  قطر
 
هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.
 
لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون آسیا میزبانی این دوره از رقابت ها، به کشور اردن سپرده شد.
 
تیم هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند