Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:04:40 GMT

مردم هوشمندانه صف خود را از آشوب طلبان جدا کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۰۴۵

مردم هوشمندانه صف خود را از آشوب طلبان جدا کردند

رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی کشورمان با یادآوری حوادث دی ماه سال گذشته گفت: مردم ایران اسلامی در وقایع آن روزها، به درستی و هوشمندانه، صف خود را از آشوب طلبان جدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین اشتری عصر چهارشنبه در یادواره 445 شهید فرماندهی انتظامی استان گیلان در رشت با بیان این مطلب افزود: با وجود هوشمندی مردم، آمریکا و در راس آن رئیس جمهوری این کشور تصور می کردند می توانند با توطئه، موجبات نارضایتی، اعتراض مردم و نابودی نظام اسلامی را فراهم سازد و از عباراتی همچون تابستان داغ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. استفاده می کردند اما می بینیم که نقشه هایشان، نقش بر آب شد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شهدا ادامه داد: برگزاری کنگره شهدا موجب حفظ روحیه جهادی می شود چراکه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا ، همان پاداشی دارد که شهدا داشتند و با وجود گذشت سی سال از جنگ تحمیلی، اگر صدها سال هم بگذرد، یاد شهدا زنده است و تا زمانی که راه آنها را ادامه دهیم، پیروز هستیم.
فرمانده ناجا تصریح کرد: شهدا در زمان زنده بودن موجب پیشرفت و اقتدار نظام بودند و هم اکنون که در کنار ما نیستند ، بدلیل روحیه جهادی که در تداوم راه آنان است، در توطئه های مختلف سربلند و پیروز هستیم.
وی با بیان اینکه پیروزی ما در دوران پر افتخار دفاع مقدس بدلیل امکانات نبود، یادآور شد: دشمن بعثی با حمایت آمریکا و دیگر دولت های غربی، به ایران حمله کرد و ما بدلیل نوپا بودن انقلاب، ارتش منسجم، تجهیزات و ادوات نظامی نداشتیم ولی با روحیه شهادت طلبی و جهادی رزمندگان سپاه اسلام اعم از ارتش ، سپاه و بسیج مردمی ، پیروز شدیم.
سردار اشتری مزیت رزمندگان اسلام را ایمان ، توسل به ائمه اطهار و اطاعت از فرمانده کل قوا عنوان و بیان کرد: در بسیاری از مشکلات شهدا به کمک این نظام آمدند و موجب اقتدار و عزت کشور شدند.
وی روحیه جهادی را الگوی جوانان در تمام دوران انقلاب دانست و گفت: بیشتر شهدای مدافع حرم ما در دوران پر افتخار دفاع مقدس و آن روزگاران نبودند، اما در مقطع کنونی کیلومترها دورتر از مرزهای کشورمان، برای حفظ امنیت ایران اسلامی مجاهدت کردند.
فرمانده ناجا با بیان اینکه داشتن روحیه شهادت طلبی مربوط به یک مقطع نیست، خاطرنشان کرد: روحیه جهادی موجب ایستادگی در مقابل دشمن ، اتکاء به توان و ظرفیت بومی و جوانان کشور می شود.
وی با تاکید بر اینکه دشمن تلاش می کند ما را از اقتدار نظام و ارزش های دینی نا امید کند، گفت: هجمه دشمن صرفا امنیتی و نظامی نیست و می خواهد در بخش های فرهنگی و اقتصادی هم ضربه بزند.
سردار اشتری با اشاره به تقدیم 220 هزار شهید در دفاع از انقلاب و میهن و صدها هزار جانباز و آزاده افزود: دشمنان از هم اکنون در حال توطئه برای سالگرد پیروزی انقلاب هستند ولی مطمئن باشند 22 بهمن ماه امسال باشکوه تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: مردم بواسطه همین شهدا همواره هوشیارند و با وجود مشکلات در کشور، اصل نظام اسلامی و رهبری را رها نمی کنند و اگر امروز فرمانده معظم کل قوا فرمان جمع شدن جوانان را بدهند، تعداد لبیک گویان کمتر از زمان دفاع مقدس نیست.
سردار اشتری امنیت و ثبات کنونی کشور را مدیون شهدا ، امام ، فرمانده کل قوا ، مردم و رزمندگان در نیروهای مسلح دانست و گفت: شهدا از ما می خواهند حافظ ارزش های اسلامی و پشتیبان ولایت باشیم و اگر دوستدار آنها هستیم؛ بایستی راهشان را ادامه دهیم.
فرمانده ناجا به شهدای نیروی انتظامی نیز اشاره و اضافه کرد: از افزون بر 13 هزار شهید نیروی انتظامی ، هشت هزار شهید مربوط به دوران دفاع مقدس و افزون بر پنج هزار شهید بعد از دوران جنگ تحمیلی در عرصه نظم و امنیت به شهادت رسیده اند.
وی یادآور شد: نیروهای انتظامی علاوه بر مبارزه در مرزها، برای حفظ آرامش و امنیت مردم، با اشرار مسلح در خیابان ها نیز مقابله می کنند و شهید پاینده که طی ماه های اخیر بدست اراذل و اوباش در رشت به فیض عظمی رسید، برای امنیت و آسایش مردم جانفشانی کرد.
فرمانده ناجا نیروی انتظامی را حافظ جان، مال ، ناموس و آبروی مردم دانست و امنیت را بزرگترین سرمایه برای کشور خواند و تصریح کرد: نیروی انتظامی امنیت مردم در داخل کشور و بیرون مرزها را تامین و برای این خدمت افتخار می کند.
در این مراسم همچنین دو شهید گمنام 20 و 21 ساله تشییع شدند.
7296 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي گيلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با حضور در سایت راداری شهید برادری  و دیدار با کارکنان این سایت با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه گفت: صیانت از آسمان ایران به همت پدافند هوایی بر قشر‌های مختلف مردم تاثیر گذار است، چرا که آرامش زندگی مردم در گرو برقراری امنیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده افزود: وجود احساس امنیت به معنای واقعی در کشور و امنیت اجتماعی موجود در کشور مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

وی شکوفایی و بالندگی کشور را ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند تا نام ایران سبز بماند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به تلاش‌های کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش در ایجاد امنیت برای کشور گفت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چنین شرایط سخت اجر و نعمت بزرگیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده از کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در  این سایت قدردانی  و آمادگی کارکنان پدافند و تجهیزات آن را در وضع مطلوبی توصیف کرد.

دیگر خبرها

  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد