Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی تاج در حاشیه نشست روسای فدراسیون ها این نشست را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت : در این نشست سلطانی فر هم برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کردند . تیم ملی فوتبال ایران اکنون اردوی خوبی را در قطر آغاز کرده است و بعد از این اردو هم در کیش آخرین مرحله اردوی آمادگی قبل از جام ملت های آسیا  برپا می شود و مراسم بدرقه هم در کیش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این مهم که تیم ملی ۴۲ سال است قهرمان جام ملت های آسیا نشده، اظهار داشت :ظرفیت تیم ها  با دوران گذشته تفاوت پیدا کرده و امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران نتایج لازم و آبرومند را کسب کند و خیز مجموعه هم برای قهرمانی است. خوشبختانه در جلسه فدراسیون ها هم سلطانی فر با آرزوی موفقیت تاکید کرد حمایت لازم را انجام می دهیم .

رئیس فدراسیون فوتبال امکانات سخت افزاری را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه  زمین چمن مصنوعی که دارای کیفیت بسیار عالی است و قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد ، در آکادمی فوتبال افتتاح شده، اظهار داشت :  زمین های شماره یک و دو ، ساختمان پک و ایفمارک همراه با امکانات جانبی دیگر از جمله استخر و سونا همچنین هتل های خوبی که در اختیار داریم ، باعث شده  با ظرفیت  نظام  جمهوری اسلامی صاحب مجموعه بی نظیری در آسیا هستیم .

مهدی تاج در پایان گفت : زمین مجموعه ساختمان اداری فدراسیون فوتبال هم با حمایت و مساعدت وزیر در اختیار فدراسیون قرار گرفته اما عملیات احداث را متوقف کردیم تا به دلیل تداخل با طرح جامع ورزشگاه آزادی نقشه را اصلاح کنیم و ساختمان در خور نام فدراسیون را احداث کنیم.

کد خبر 4490209

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال مهدی تاج وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»