Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ارگی غروب چهارشنبه در نشست مجمع خیران سلامت مهدی‌شهر به میزبانی فرمانداری شهرستان بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید ویژه‌ای بر حضور مردم در عرصه سلامت دارند و در این زمینه می‌بایست از ظرفیت خیران  بهره برد، تأکید کرد: نباید شرایط طوری باشد که ساختار مردمی تشکل‌های به سمت اداری بودن پیش برود، درنتیجه باید ساختارها را مردم‌نهاد نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه فرمانداری‌ها به‌عنوان بخش دولتی باید تسهیل‌کننده اقدامات مردمی و تشکل‌هایی مانند خیران سلامت باشد، تأکید کرد: اقدامات تشکل‌ها و خیران باید به دست خودشان روی دهد اما از سوی دیگر وحدت کلمه و حضور مردم در همه عرصه‌ها باعث پیشرفت دوچندان می‌شود.

فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه مردم این شهرستان در عرصه کارهای خیر و عام‌المنفعه پیشتاز هستند، بیان کرد: در سلامت شهروندان گام‌های ویژه‌ای توسط خیران برداشته‌شده که خوشبختانه نتایج آن را امروز در تشکیل انجمن خیران سلامت شاهد هستیم.

ارگی درباره صبغه مردم مهدی‌شهر درزمینهٔ خیریه، تأکید کرد: در سطح کشور، مهدی‌شهر تنها شهرستانی است که انجمن خیران مسکن ساز به صورت مستقل دارد و نه به طور استانی لذا این نشان می دهد که همیشه خیران شهرستان پیشرو بوده اند.

وی بابیان اینکه نشاط اجتماعی از مهمترین نتایج توجه ویژه به سلامت مردم جامعه است، تأکید کرد: مجمع سلامت سبب شود که در همه مسائل چه فرهنگی و چه جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک کننده دولت باشند.

کد خبر 4490204

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم

استاندار لرستان به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی و برقراری رفاه اجتماعی در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در مراسم گرامی‌داشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند.

او اضافه کرد: اعضای شورا برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام‌شده، ادامه‌ کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت لرستان منابع شناخت هستند.

اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور

استاندار لرستان با تأکید به خدمت شوراها به حوزه‌های شهری و روستایی، عنوان کرد: اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی این استان در برقرار شود.

شفقت بیان کرد: مشکلات موجود در لرستان به فعالیت و توسعه در حوزه زیرساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال و فعالیت  کسب‌وکار نیاز دارد.

او خاطرنشان کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌‌وکار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقای سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

استاندار لرستان با اشاره به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در این استان، تأکید کرد: تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی  و مشارکت مردم بسیار مهم است.

شفقت لازمۀ پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونان خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد