Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:12:30 GMT

کلوپ: مورینیو دو روزه کار پیدا خواهد کرد!

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۶۶۰

کلوپ: مورینیو دو روزه کار پیدا خواهد کرد!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، مدعی شد برای ژوزه مورینیو دو روزه شغل جدید پیدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و با اعلام باشگاه منچستریونایتد، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی این تیم بعد از دو سال فعالیت شغل خود را از دست داد اما یورگن کلوپ که تیمش در دیدار ابتدای هفته با نتیجه 1-3 یونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو را شکست داده بود، معتقد است افرادی در سطح او اگر بخواهند به زودی شغل جدید پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کلوپ گفت: "در سطح و کیفیت مربی هایی مانند من و ژوزه مورینیو، یافتن یک شغل جدید در باشگاهی دیگر کار دشواری نخواهد بود. اگر یک سرمربی در دسته های پایین تر فوتبال انگلیس شغل خود را از دست بدهد، اتفاق بدی برایش رقم خورده زیرا دیگر اطمینان ندارد که حتما شغل جدیدی پیدا خواهد کرد یا خیر.

 

اما اگر مورینیو به دنبال هدایت یک تیم جدید باشد طی دو روز برای او شغل پیدا خواهد شد و برای او یافتن تیم جدید کاری ندارد زیرا ما در حال صحبت کردن در مورد یکی از بهترین سرمربی های دنیا هستیم."

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی) منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست

در حالی که گفته می‌شد روبن آموریم در کورس جانشینی کلوپ پیشتاز است، به نظر می‌رسد در لحظه آخر همه چیز تغییر کرده است. 

طرفداری | دیوید اورنستین، خبرنگار معتبر انگلیسی خبر مهمی پیرامون نیمکت لیورپول منتشر کرده است. 

به گزارش اتلتیک؛ وست‌هم تصمیم گرفته در پایان فصل با دیوید مویس قطع همکاری کند و در اقدامی جاه‌طلبانه به سراغ روبن آموریم رفته است. نامی که هفته‌های اخیر در آنفیلد برای جانشینی یورگن کلوپ شنیده شده بود. مذاکراتی بین طرفین صورت گرفته است اما در مورد این که چکش‌ها در بین گزینه‌های موردعلاقه سرمربی 39 سال اسپورتینگ لیسبون جای دارند یا نه، تردیدهایی وجود دارد. لیورپول وضعیت آموریم را دنبال کرده بود اما بعید است این مربی گزینه ترجیحی باشگاه برای دوران پساکلوپ باشد. 

وست‌هم که در رتبه هشتم لیگ برتر حضور دارد، نام جولین لوپتگی را نیز در لیست خود قرار داده است اما گزینه اصلی این باشگاه روبن آموریم خواهد بود. با وجود ادعاها در پرتغال مبنی بر توافق شخصی آموریم و لیورپول، فابریتزیو رومانو این موضوع را رد می‌کند. در حقیقت، ایده انتقال سرمربی پرتغالی به آنفیلد در این لحظه دنبال نمی‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه کریون کاتج برای تماشای دیدار فولام و لیورپول / فیلم
  • تمجید پپ از لیورپول: شش سال بیچاره‌ام کردند!