Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی گفت: در آینده نزدیک بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ساختمان‌های موجود از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گواهینامه فنی صادر می‌شود. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمد شکرچی‌زاده امروز عصر در نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان کرمان اظهار‌داشت: فرهنگ‌سازی و توصیف اثرات مثبت صرفه‌جویی در انرژی مهم‌ترین راهکار در پیاده‌سازی مبحث 19 مقررات ملی ساختمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی مبحث 19 را با تنظیم جدید آماده ارائه کرده است گفت: استان کرمان به‌عنوان پایلوت در پیاده‌سازی بهتر مبحث 19 مقررات ملی ساختمان در راستای صرفه‌جویی انرژی معرفی می‌شود.

شکرچی‌زاده خاطر‌نشان کرد: پرداخت 10 میلیارد دلار یارانه انرژی در سال در بخش ساختمان و حمل و نقل و همچنین حرکت به سمت پیشگیری از اتلاف انرژی با استاندارد‌سازی ساخت و ساز از ضروریات کشور در شرایط امروزی است.

مالک و ناظر ساختمان ریزش کرده یاسوج به دادسرا احضار شدندحناچی:‌ 900 ساختمان بالای 12 طبقه در تهران وجود داردمواد اولیه مورد نیاز کارخانجات استان کرمان تامین شده است

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ساختمان‌های موجود از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گواهینامه فنی صادر می‌شود گفت: با بهبود وضعیت مصرف انرژی در ساختمان‌های موجود، ارزش افزوده ناشی از صرفه‌جویی انرژی به استان‌ها برگشته و در آنجا هزینه می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: این مرکز از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در سطح ملی و منطقه‌ای با اتاق بازرگانی و انجمن صنفی انبوه‌سازان و پیمانکاران استان کرمان استقبال می‌کند.

 انتهای پیام/

R7860/P1377/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه گزارش داد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور دستور آغاز آماده‌سازی برای انجام رزمایش‌های نظامی در زمینه استفاده از سلاح‌های هسته‌ای غیراستراتژیک را صادر کرده است.

براساس گزارش المیادین، وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه این رزمایش‌ها به زودی برگزار می‌شود، گفت: به منظور افزایش آمادگی نیرو‌های هسته‌ای غیراستراتژیک برای انجام مأموریت‌های رزمی، ستاد کل آماده‌سازی با تشکیلات موشکی منطقه نظامی جنوبی را آماده کرده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که هدف از این رزمایش حفظ آمادگی پرسنل و تجهیزات واحد برای استفاده رزمی از سلاح‌های هسته‌ای غیراستراتژیک برای پاسخگویی و تضمین امنیت و حاکمیت قلمرو این کشور در پاسخ به اظهارات تحریک‌آمیز و تهدید‌های برخی مقامات غربی علیه روسیه است.

ریگوری ماشکوف، سفیر وظایف ویژه در وزارت خارجه روسیه پیشتر گفته بود که برنامه‌های آمریکا برای استقرار موشک‌های میان برد و کوتاه برد در منطقه آسیا و اقیانوسیه به ناچار به یک مسابقه تسلیحاتی موشکی منجر می‌شود و روسیه مجبور است به تهدیدات جدید برای امنیت خود پاسخ و اقداماتی را برای تضمین آن از جمله در صورت لزوم در زمینه بازدارندگی هسته‌ای انجام دهد.

ماشکوف به اسپوتنیک گفت: روشن است که این نوید خوبی برای ثبات جهانی نیست. طرح‌های آمریکا در صورت اجرا، ناگزیر موج قدرتمندی از یک مسابقه تسلیحاتی موشکی چندجانبه را با تمام عواقب ناشی از آن تحریک خواهد کرد. 

مترجم: مینا عظیمی

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • یک مقام مسئول: ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست