Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل مدافع تعدادی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز با بیان اینکه اتهام برخی کارگران بازداشتی، فعالیت تبلیغی علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی اعلام شده است گفت: مقرر شده تعدادی از کارگران بازداشتی با تبدیل قرار بازداشت به کفالت آزاد شوند. آفتاب‌‌نیوز : فرزانه زیلابی وکیل مدافع تعدادی از کارگران بازداشتی گروه ملی فولاد اهواز روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: امروز (چهارشنبه) برای برخی کارگران شرکت گروه ملی فولاد اهواز از جمله «کریم سیاحی» و «غریب حویزاوی» که قبل از دستگیری به من وکالت داده بودند، اعلام وکالت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این وکیل دادگستری افزود: پرونده در شعبه بیستم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اهواز مطرح شده و اتهام برخی کارگران فعالیت تبلیغی علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی اعلام شده است.
وی با بیان اینکه از ذکر اسامی و تعداد بازداشت شدگان خودداری شده است گفت: مقرر شد تعدادی از کارگران با تبدیل قرار بازداشت به کفالت آزاد شوند که متاسفانه بر خلاف قانون به صورت کلی اعلام کردند فیش حقوقی کارگران گروه ملی فولاد را برای کفالت نمی پذیرند. در این خصوص درخواست کتبی حدود 20 کارگر متقاضی از معاون دادستان هم نتیجه‌ای در بر نداشت.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فولاد اهواز اعتراض کارگران زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان از تأئید حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی مرحوم محمودرضا جعفر آقایی در دیوان عالی کشور خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ۱۳ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: شهریورماه سال گذشته آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مظنون دستگیر شده به قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی اعتراف و در جریان مراحل رسیدگی پرونده برای رسیدگی به اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: در نهایت دیوان عالی کشور با رد اعتراض و فرجام خواهی مباشر، آمر و معاونان در قتل، دادنامه صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان مستقر در شاهرود را عیناً تایید و ابرام کرد. 

وی با اشاره به احکام صادره برای مجرمان این پرونده خاطرنشان کرد: مباشر قتل به قصاص و معاونین به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شدند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در خاتمه تاکید کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در مسیر حفظ و اجرای نظم عمومی در جامعه بدون مماشات، عبرت‌آموز و البته بازدارنده رفتار می‌کند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه