Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس چهارشنبه در یک مباحثه پرتنش در پارلمان این کشور زیر لب، تراز می‌ را «زن احمق» خطاب کرد.

پرسش‌های کوربین از ترزا می‌ درباره تصمیم او مبنی بر به تعویق انداختن رای‌گیری بر سر توافق برکسیت در پارلمان نخست وزیر را عصبانی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترزا می‌ در پاسخ به کوربین گفت: ممکن است نمایندگان از او حمایت نکنند و ادامه داد «یک توصیه برای جناب آقای محترم دارم: پشت سرت را نگاه کن! نه تنها آن‌ها تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند بلکه کشور نیز متاثر نمی‌شود.»

کوربین در واکنش به این سخنان سرش را تکان داد و به نظر رسید زیر لب می‌گوید «زن احمق». این کلمات کوربین شکار لنز‌های دوربین‌هایی شد که جلسه پرسش و پاسخ رهبران انگلیس را پوشش می‌دادند.

اوایل ماه جاری، لب‌خوانی و رمزگشایی سخنان ترزا می‌ در ملاقات با ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا در بروکسل آشکار ساخت می‌، یونکر را به دلیل آن که برنامه برکسیت را «غیرشفاف» خوانده، سرزنش می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد

پارلمان انگلیس دوشنبه شب  لایحه بحث برانگیزی را تصویب کرد که به دولت این کشور اجازه می‌دهد پناهجویانی را که به طور غیرقانونی وارد انگلیس شده اند به رواندا اخراج کند.

براساس گزارش القدس العربی، پس از اینکه اعضای مجلس اعیان انگلیس این پیش نویس قانون را بار‌ها و بار‌ها برای اصلاح بازگرداند، در نهایت موافقت کردند که هیچ اصلاحیه اضافی در متن ارائه نکنند که اجازه تصویب آن را داد.

پیش از این، ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه تایید کرد که همه چیز برای اخراج پناهجویان به رواندا آماده است و  مهم نیست چه اتفاقی بیفتد  به محض تصویب لایحه بحث برانگیز پارلمان در این زمینه اتفاق خواهد افتاد.

نخست وزیر در یک کنفرانس مطبوعاتی با هدف ارائه ابزاری که دولت برای سازماندهی این اخراج مهاجران غیرقانونی استفاده می‌کند، گفت که پرواز‌ها هر چه که باشد انجام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • نخست‌وزیر گینه نو خطاب به بایدن: ما آدم‌خوار نیستیم