Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@14:32:32 GMT

رئیس جمهور وارد ترکیه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۸۵۳

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما از آنکارا، رییس جمهور کشورمان برای حضور در پنجمین شورای راهبردی دو کشور ایران و ترکیه وارد فرودگاه آنکارا شد. آقای روحانی به دعوت رسمی آقای رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه، به منظور حضور در پنجمین شورای راهبردی دو کشور ایران و ترکیه ، وارد فرودگاه اسن بوغای آنکارا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمهور ترکیه فردا صبح در کاخ ریاست جمهوری بش تپه آنکارا از رییس جمهور کشورمان استقبال رسمی خواهد کرد، دیدار و گفتگوی دوجانبه با رییس جمهور ترکیه ، امضای چند سند همکاری های دوجانبه در حوزه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی و نشست خبری با اصحاب رسانه ، مهمترین برنامه های سفر 2 روزه آقای روحانی به ترکیه خواهد بود.
رییس جمهور را در این سفر ، رییس دفتر ریاست جمهوری ، وزرای امور خارجه ، کشور ، نیرو ، راه و شهرسازی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همراهی می کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رئیس جمهور ایران ترکیه روحانی آنکارا اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رئیس جمهورترکیه گفت که نباید به اسرائیل فرصت داد تا با فرافکنی، بر وحشی‌گری خود در نوار غزه سرپوش بگذارد.

رجب طیب اردوغان در نشست خبری مشترک با همتای تانزانیایی خود در آنکارا افزود: یکی از بزرگترین کشتارهای قرن گذشته، ۱۹۵ روز است که در غزه ادامه دارد و ما باید برای توقف این کشتارها تلاش بیشتری کنیم.

وی ادامه داد: ما دیدیم که کشورهای غربی یک‌صدا به پاسخ ایران (به حمله اسرائیل در دمشق) اعتراض کردند و همین کشورها اکنون باید یک صدا به اسرائیل بگویند: بس کن.

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین بر ضرورت دستیابی به آتش بس فوری و دائمی در غزه و برداشتن گام های فوری پس از آن برای اجرای راه حل دو دولتی تاکید کرد.

رئیس‌جمهور تانزانیا هم گفت که این کشور از تلاش های ترکیه برای یافتن راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز برای درگیری های بین المللی حمایت می کند و خواستار آتش‌بس فوری در غزه است.

کد خبر 6082152

دیگر خبرها

  • موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان
  • رییس جمهور وارد دامغان شد
  • زلزله ۵.۶ ریشتری در ترکیه / آنکارا هم لرزید
  • کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا