Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:37:33 GMT

فوتبال جهان| ضرب‌وشتم داور آرژانتینی تا سرحد مرگ

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۸۷۷

فوتبال جهان| ضرب‌وشتم داور آرژانتینی تا سرحد مرگ

فوتبال جهان - یک بازیکن آرژانتینی پس از دریافت کارت قرمز داوربازی را تا سرحد مرگ مورد ضرب‌ و شتم قرار داد. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس، بازی تیم‌های اسپورتینگ و میترا در لیگ منطقه‌ای آرژانتین با حادثه وحشتناک نیمه‌تمام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق پایانی این بازی گابریل کورتینس (داور) کارت زرد دوم و سپس کارت قرمز را به لوئیس ماسیلوی، بازیکن تیم اسپورتینگ نشان داد. در همین لحظه بازیکن خشمگین به سوی داور حمله‌ور شد  و او را تا سرحد مرگ مورد ضرب‌وشتم قرار داد.

بر اساس این گزارش، گابریل کورتینس پس از این حادثه ناگوار بیهوش شد و به سرعت توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت. این بازی به خاطر انتقال داور به بیمارستان ناتمام باقی‌ماند. در حالی که تیم میترا با نتیجه 3 بر یک از تیم اسپورتنیگ پیش افتاده بود. همچنین طبق اخبار منتشر شده هیچ خطری زندگی داور مضروب را تهدید نمی‌کند.

کرسپو سرمربی یک تیم آرژانتینی شد

 

انتهای پیام/

R7858/P1351/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال آرژانتین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال آرژانتین فدراسیون فوتبال آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون کمتر شناخته شده؛ وقتی با دو کارت زرد اخراج نمی‌شوی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در جریان دیدار برگشت لیل و استون ویلا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا ۲۰۲۳/۲۴، امیلیانو مارتینز دو کارت زرد از داور دریافت کرد اما از زمین اخراج نشد.

در نگاه اول به نظر می رسید که داور دچار اشتباه بزرگی شده است اما در واقع یکی از قوانین کمترشناخته شده فوتبال در مورد این دروازه بان آرژانتینی به اجرا درآمده است. مارتینز یک کارت زرد در جریان بازی دریافت کرد و کارت زرد دیگر به دلیل حرکات معروف او در ضربات پنالتی به ثبت رسید. به نقل از وبسایت گل؛ طبق قوانین فیفا در بازی هایی که به ضربات پنالتی می رود، کارت های زرد در دو بازه مجزا محاسبه می شود؛ بازه جریان مسابقه و بازه ضربات پنالتی. به این ترتیب اگر بازیکنی با کارت زرد در جریان بازی وارد ضربات پنالتی شود و در جریان ضربات پنالتی هم کارت زرد بگیرد، از بازی اخراج نمی شود اما هر دو کارت زرد در کارنامه انضباطی او برای دیدارهای بعدی ثبت خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896948

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • قانون کمتر شناخته شده؛ وقتی با دو کارت زرد اخراج نمی‌شوی!
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت