Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@08:59:17 GMT

طهرانچی: ۱۰۰۰ استاد جوان جذب دانشگاه آزاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۱۹۵۵

طهرانچی: ۱۰۰۰ استاد جوان جذب دانشگاه آزاد می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال ۱۰۰۰ استاد جوان جذب دانشگاه اسلامی می‌شود، سال آینده نیز ۱۰۰۰ استاد جوان دیگر جذب دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدمهدی طهرانچی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: تحول در حوزه علم و فرهنگ رویکرد اساسی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رویکردهای جدید دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی پس از دوره جدید تحول، برنامه جدیدی بر مبنای اعتقاد به انقلاب و تربیت فرزندان معیار انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از یک‌میلیون ۳۰۰ هزار نفر در این دانشگاه مشغول تحصیل بوده که تحول در آن می‌تواند به تحول در سطح کشور بینجامد.

بیشتر بخوانید:

قابل توجه دانشجویان مجرد دانشگاه آزاد جزئیات تغییر ساختار دانشگاه آزاد

طهرانچی با تأکید بر ضرورت ایجاد تحول در سطح کشور و مراکز علمی عنوان کرد: تحول در سطح نظام آموزشی و تحول جامعه و کشور هدف عمده و جدیدی بوده که پس از دوران تحول در دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار مسئولان قرارگرفته است.

وی با اشاره به آمار قابل‌توجه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی کشور و منطقه ازنظر تعداد دانشجویان حضوری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: درصورتی‌که این دانشگاه بتواند در زمینه تربیت دانشجویان موفق عمل کند می‌تواند در تحول و بهبود وضعیت فرهنگی و علمی کشور اثرگذار باشد.

طهرانچی با اشاره به جذب اساتید جوان در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: امسال ۱۰۰۰ استاد جوان جذب دانشگاه اسلامی می‌شود، سال آینده نیز ۱۰۰۰ استاد جوان دیگر جذب دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه نماینده سراوان اساتید دانشگاه دانشگاه آزاد محمدمهدی طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد

به‌ گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، تجمع گسترده‌ای با حضور ریاست، معاونان، مدیران‌کل، کارمندان، اساتید، دانشجویان و همراهی مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در حمایت از پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، برگزار شد.

دانشجویان حاضر در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی، حمایت خود را از این اقدام جمهوری اسلامی ایران، ابراز کردند.

در این تجمع، علی امامی تلارمی، معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه طی سخنانی به بیان تحلیل موضوعات روز پرداخت و حمایت کامل دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را اعلام کرد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227324 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی دانشگاه آزاد اسلامی سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • بخشنامه متناقض دانشگاه آزاد برای حجاب! | آقای طهرانچی کلاهتان را بالاتر بگذارید 
  • طهرانچی: عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • دکتر طهرانچی: صدور مدرک فارغ‌التحصیلان سرعت می‌یابد / توجه به حوزه معیشتی کارکنان و اعضای هیأت علمی
  • طهرانچی: صدور مدرک دانش‌آموختگان سرعت می‌یابد
  • طهرانچی: صدور مدرک فارغ‌التحصیلان سرعت می‌یابد
  • سرپرستان ۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند