Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید هاشم الموسوی سخنگوی جنبش مقاومت نجباء با تاکید بر پیروزی محور مقاومت در نبرد با تروریسم تکفیری مورد حمایت آمریکا و متحدان و مزدورانش به تمجید از انقلاب اسلامی و دستاوردهای بی‌نظیرش در آستانه چهل سالگی آن پرداخت. ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ بین الملل آسیای غربی دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، هاشم الموسوی سخنگوی جنبش مقاومت نجباء امروز چهارشنبه خاطر نشان کرد ملت و دولت عراق در کنار ملت و دولت ایران هستند و تحریم‌های خصمانه و یکجانبه آمریکا را هرگز نمی‌پذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد آمریکایی‌ها از طریق سفارت خود در عراق تلاش‌های گسترده‌ای انجام دادند و از طریق دادن پول به برخی طرف‌ها فشارهای گسترده‌ای وارد کردند تا عادل عبدالمهدی نخست وزیر نشود و  فرد مورد نظرشان را به نخست‌وزیری برسانند، اما همه این تلاش‌ها شکست خورد.

الموسوی به اقدامات و گام‌های مهم نخست ‌وزیری عراق پرداخت و حمایت از حشد شعبی و پرداخت حق و حقوق آنها، موضع‌گیری شفاف و صریح در حمایت از ایران در برابر تحریم‌های خصمانه آمریکا و نیز تاکید بر توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران را نکات قابل توجه درباره عادل عبدالمهدی برشمرد.

الموسوی با تاکید بر پیوندهای عمیق تاریخی و اجتماعی و مذهبی ملت ایران و ملت عراق، حضور میلیونی زائران ایرانی در عراق در مراسم اربعین حسینی و استقبال مثال‌زدنی و گرم مردم عراق از آنها را تاکیدی بر این پیوندهای مستحکم و مبتنی بر عقیده و ایمان دانست.

سخنگوی جنبش نجباء در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد محور مقاومت در منطقه پیروز شده و در مقابل، محور آمریکا و متحدانش شکست خورده‌اند،‌ آمریکا در سوریه کاملا شکست خورده و فقط به دنبال کسب دستاوردهای سیاسی است.

به گفته الموسوی، آمریکا در تلاش است تا با کارت کردها در سوریه در راستای منافع خود بازی کند،‌این کشور همانطور که کردها را در مسئله همه پرسی جدایی تنها گذاشت، کردهای سوریه را هم رها خواهد کرد، آمریکا همچنین در تلاش است تا جبهه النصره را که یک گروه تروریستی است در سوریه و در روند سیاسی وارد کند که در این راه هم شکست خواهد خورد.

سخنگوی جنبش نجباء به شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت لبنان و فلسطین اشاره کرد و گفت اخیرا شاهد بودیم که رژیم اسرائیل چند روز هم نتوانست در برابر مقاومت فلسطین ایستادگی کند و شکست خورد، این رژیم در صورتی که در آینده بخواهد جنگی به راه اندازد، قطعا شکست خواهد خورد.

وی تصریح کرد در صورتی که آمریکا و اسرائیل بخواهند علیه جمهوری اسلامی ایران، وارد جنگ شوند، ایران تنها نخواهد بود و تمام محور مقاومت در کنارش خواهند ایستاد و این جنگ به نابودی اسرائیل منجر خواهد شد.

الموسوی که در نشست کمیسیون سیاسی و امور بین المللی جمعیت دفاع از ملت فلسطین که به بررسی دستاوردهای سیاسی  ایران در چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر تحولات منطقه غرب آسیا اختصاص داشت، سخن می‌گفت به پیروزی سوریه در نبرد با تروریسم تکفیری مورد حمایت آمریکا و رژیم‌های عربی و صهیونیستی اشاره کرد و گفت ارتش سوریه امروز اکثر سرزمین این کشور به جز ادلب را در کنترل خود دارد و گروه‌های تروریستی شکست خورده‌اند و ما شاهد هستیم که دولت‌های عربی برای رفتن به دمشق با هم مسابقه می‌گذارند، تا دیروز عمر البشیر از سرنگونی دولت سوریه حرف می‌زد،‌اما امروز به دمشق می‌رود و با بشار اسد دیدار می‌کند.

سخنگوی نجباء‌ با اشاره به تاثیرات شگرف و گسترده انقلاب اسلامی در میان ملت‌های محروم و مستضعف خاطر نشان کرد امروز ملت‌های جهان آرزوی داشتن انقلابی همچون  انقلاب اسلامی ایران را دارند.

در این نشست همچنین حسین رویوران معاون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در سخنانی به موضوع منافع ملی در 40 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب یک تحول بنیادین در همه سطوح است ، چون انقلاب یک تحول بنیادین بود پس یک الگوی جدیدی را ایجاد  کرد. باید ببینیم در 40 سال گذشته چه دستاوردها و چه ناکامی هایی داشته ایم و بحث منافع ملی و امنیت ملی به چه شکلی بوده است.

به گفته رویوران، بعد از انقلاب اسلامی و حاکم شدن ایدوئوزلوی اسلامی اهداف نظام در سه دایره تبیین شد: 1. دایره ملی2. دایره جهان اسلام 3. دایره مستضعفین.

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90,95,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه: رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.سرلشکر پاسدار حسین سلامیفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیگر خبرها

  • کلانتری: دانشجویان هسته‌های مقاومت را در بطن آمریکا شکل دادند + فیلم
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است