Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در حاشیه نشست روسای فدراسیون ها نشست روسای فدراسیون ها را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت : در این نشست سلطانی فر هم برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران اکنون اردوی خوبی را در قطر آغاز کرده است و بعد از این اردو هم در کیش آخرین مرحله اردوی آمادگی قبل از جام ملت های آسیا برپا می شود و مراسم بدرقه هم در کیش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج با اشاره به این مهم که تیم ملی 42 سال است قهرمان جام ملت های آسیا نشده است، اظهار داشت: ظرفیت تیم ها با دوران گذشته تفاوت پیدا کرده است و امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران نتایج لازم و آبرومند را کسب کند و خیز مجموعه هم برای قهرمانی است و خوشبختانه در جلسه فدراسیون ها هم سلطانی فر با آرزوی موفقیت تاکید کردند حمایت لازم را انجام می دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال امکانات سخت افزاری فدراسیون را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی که دارای کیفیت بسیار عالی است و قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد، در آکادمی فوتبال افتتاح شده است، اظهار داشت: زمین های شماره یک و دو، ساختمان پک و ایایفمارک همراه با امکانات جانبی دیگر از جمله استخر و سونا همچنین هتل های خوبی که در اختیار داریم، باعث شده با ظرفیت نظام جمهوری اسلامی صاحب مجموعه بی نظیری در آسیا هستیم.

مهدی تاج گفت: زمین مجموعه ساختمان اداری فدراسیون فوتبال هم با حمایت و مساعدت وزیر در اختیار فدراسیون قرار گرفته است اما عملیات احداث را متوقف کردیم تا به دلیل تداخل با طرح جامع ورزشگاه آزادی نقشه را اصلاح کنیم و ساختمان در خور نام فدراسیون را احداث نماییم.

بیشتر بخوانید:

دعوای فدراسیون فوتبال و وزارت علنی شد/ تمام لایه‌های پنهان یک دعوای حقوقی!

کی روش: منظور من از بی‌احترامی به تیم ملی، شخص وزیر ورزش است/ توقع جشن و مراسم نداریم، فقط احترام بگذارند/ همه بازیکنان برای فهرست نهایی شانس یکسان دارند

انتهای پیام/

اظهارات تاج درباره تیم ملی فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج