Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@20:37:43 GMT

ارتش پاکستان شهرک ضد زلزله‌ ساخت +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۲۰۷۷

ارتش پاکستان شهرک ضد زلزله‌ ساخت +عکس

رکنا: ارتش پاکستان شهرک ضد زلزله‌ای را که طی ۶ ماه ساخته شده به مردم ایالت بلوچستان هدیه کرد.

خانه‌ها و مغازه‌های این شهرک به مردم زلزله زده منطقه «آواران» در بلوچستان تحت کنترل پاکستان تحویل داده شد.

این شهرک از تمام امکانات یک منطقه مسکونی مدرن از جمله مدرسه، بازار، برق و لوله‌کشی آب برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عاصم سلیم باجواه» به نمایندگی از ارتش شهرک ضد زلزله را به مردم محلی هدیه کرد.

در زلزله سال ۲۰۱۳ چندین روستا در بلوچستان با خاک یکسان شد و مردم محلی آسیب زیادی دیدند.

چندی پیش زلزله ۴ ریشتری در کویته مرکز ایالت بلوچستان تحت کنترل پاکستان اتفاق افتاد که خسارت جانی به دنبال نداشت، اما به برخی خانه‌های محلی آسیب زد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

نوجوان خوزستانی به خاطر گرسنگی و فقر خودکشی کرد+عکس وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا "شیرین. ن" اختلاسگر 800 میلیاردی فراری در خارج از کشور دستگیر شد اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند درخواست مازنی برای توضیح علت فوت وحید صیادی نصیری درگیری در جلسه پخش کلیپ جنجالی نماینده سراوان کتک زدن مادر بیچاره توسط نوجوان شرور! + فیلم برکناری به خاطر توهین به یک بیمار اعتراف شهاب 20 ساله به قتل وحشیانه خاله جوانش در زیر زمین

منبع: رکنا

کلیدواژه: زلزله پاکستان زلزله عکس هدیه مردم عکس فیلم زن دختر زاهدان آتش سوزی جسد خانواده قتل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه

محمدامین سالاری پور روز شنبه با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۶ پایتخت، اظهار کرد: سال گذشته ۱۱ پروژه احداثی داشتیم که باعث جلب رضایت حداکثری شهروندان منطقه شد.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: پروژه شهربانو در ابعاد چهار هزار ۸۰۰ مترمربع زیرساخت به سرانه فرهنگی و اجتماعی منطقه اضافه می‌کند که مختص به بانوان خواهد بود.

وی افزود: چندین مجموعه ورزشی از جمله زورخانه و سالن کشتی در این منطقه در دست طراحی و احداث است تا شهروندان به سهولت از این مجموعه‌ها استفاده کنند.

سالاری پور با اشاره به انعقاد قرارداد تقاطع غیر همسطح در پل بعثت به طول دو کیلومتر و ۵۰۰ متر به سمت شرق به غرب و بلعکس، گفت: این تقاطع غیر همسطح می‌تواند از حجم ترافیک کم کرده تا شهروندان مسیر راحت تری را طی کنند.

وی با اشاره به ساخت پارکینگ زیر سطحی در محله جوادیه تاکید کرد: در حال ساخت یک پارکینگ زیر سطحی هستیم که دو طبقه منفی داشته و در بالای آن یک مجموعه ورزشی قرار دارد که تا پایان سال جاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۱۶ یادآور شد: در سال گذشته ۸۰ پروژه توسعه محلی داشتیم که تمام آنها تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت و در سال جاری نیز ۱۲۴ پروژه شهری و توسعه محلی خواهیم داشت که تعدادی شروع شده و تعدادی در مرحله انعقاد قرارداد است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • ساخت فیلم تاریخی جدید در ایران
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان