Web Analytics Made Easy - Statcounter

امینه میاحی، مسئول کتابخانه شهدای ملاثانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با شب یلدا و به منظور آشنایی کودکان با آداب و رسوم ایرانیان و آیین های این شب،کتابداران کتابخانه شهدای ملاثانی و مربیان مهدکودک قصر کوچولوها با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی این روز را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و اولویت آموزش برای کودکان، در این برنامه بخش های متعددی چون پخش سرود ملی ایران، روخوانی قرآن، شعر و قصه گویی با موضوع شب یلدا، مسابقه ماست خوری، نمایش ننه سرما و غیره برگزار گردید.

میاحی تصریح کرد: در این برنامه با هم فکری مربیان و کتابداران با پهن کردن سفره ای سنتی و تزیین آن با میوه های پاییزی از جمله انار و هندوانه و دیگر خوراکی ها کودکان با فلسفه و نماد این میوه و خوراکی ها در شب یلدا آشنا شدند .

انتهای پیام/گ

دعوت کودکان به مراسم شب یلدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۲۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد

اسماعیل جانعلی‌پور به‌عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری؛ نماینده مقام معظم رهبری در  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در حکمی اسماعیل جانعلی‌پور را به‌عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم دبیر‌کل جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آمده است: 

«‌به پیشنهاد شورای محترم مرکزی اتحادیه، جنابعالی را که بحمدالله از شایستگی اخلاقی، روحیه انقلابی و جهادی، در کنار تجارب ارزشمند مدیریتی درون و برون تشکیلاتی برخوردار هستید، به موجب این حکم، برای مدت دو سال، به عنوان‌ "‌دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان‌" منصوب می‌نمایم.

‌انتظار می‌رود از مسیر اجرایی‌سازی سند تحول و تعالی تشکل، با اولویت بندهای پنجم تا دهم، ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و بیانیه گام دوم، تدقیق نقش اتحادیه به‌عنوان پرچمدار جنبش دانش‌آموزی در روند ترمیم و تحقق سند تحول آموزش و پرورش، امیدآفرینی در سایه تقویت حرکت‌های اجتماعی در فضای دانش‌آموزی، تربیت نیرو، آرمان‌خواهی و تقویت هویت دینی، انقلابی، ملی و تشکیلاتی دانش‌آموزان، مورد اهتمام باشد. 

توفیق روزافزون‌تان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم و دعاگوی وجود شریفتان هستم.»

‌از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی اسماعیل جانعلی‌پور می‌توان به مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، جانشین اداره کل کتابخانه‌‌های عمومی استان تهران، سرپرست اداره کل کتابخانه‌‌های عمومی استان قزوین اشاره کرد. 

وی همچنین در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سوابق طولانی و درخشانی داشته است که قائم مقام دبیر‌کل در امور مشارکت‌ها، مسئولیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در استان گیلان از جمله سوابق وی بوده است. 

‌پیش از این حسین تاریخی برای سه دوره و به مدت شش سال دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای هنرمند استان تهران به میزبانی ری برگزار می شود
  • جای یک کتابخانه مرکزی در شهر عالم‌پرور آمل خالی است
  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار