Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس حوزه علمیه امام صادق علیه السلام سمیرم در یادواره هشت شهید طلبه و روحانی شهرستان گفت: روحانیون همواره در تمامی عرصه‌ها؛ هم در ابتدای شکل‌گیری نهضت انقلاب به رهبری امام راحل و هم برای پیروزی انقلاب در بهمن سال 57 و هم در دوران دفاع مقدس حضور فعالی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام بهرامی افزود: همانطور که ابتدای پیروزی انقلاب همه مردم با اتحاد و همبستگی، در کنار هم در میدان جنگ متحد و یکصدا بودند در حال حاضر هم با اتحاد و انسجام لازم مقابل نقشه های دشمن ایستاده اند.
وی خاطر نشان کرد در موقعیت فعلی دشمنان با تمام ابرازهای خود در برابر جمهوری اسلامی ایران هستند، اما یاد و نام شهدای گرانقدر اسلام صبر و استقامت مردم در برابر فشارهای استکبار جهانی را افزایش می‌دهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان حوزه علمیه بهرامی یادواره شهدا طلبه روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار اردستان در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان در فرمانداری افزود: در سال گذشته صد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده، امسال نیز این یادواره‌ها برگزارمی شود که بیش از ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار است که اجرا می‌شود.


سید محمد هادی احمدی طبا افزود: این یادواره‌ها شامل شهدای اصناف و کارگری، دامداران و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان، یادواره شهدای رسانه و خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان، روحانی، پاسدار، نیروی انتظامی، ارتش، بانوان، جهاد گران، مداح وقاریان قرآن، و یادواره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و ۱۱خرداد روز ایثار و شهادت شهرستان اردستان است.

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد