Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در صحبت‌هایی از آرزو بازی در لیگ برتر انگلیس و شرایط خود سخن گفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از آیریش سان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت و اوج کار او مهار پنالتی کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان بود.


علیرضا بیرانوند درباره بازی خارج از لیگ ایران گفت: من بعد از جام جهانی تصمیم گرفتم به خارج از لیگ ایران بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من پیشنهادهایی از تیم‌های اروپایی، چینی و کشورهای حوزه خلیج فارس دارم ولی قطعا لیگ بهتر بهترین لیگ دنیا است.

او در ادامه گفت: ادوین فان در سار دروازه بان ایده آل من محسوب می‌شود و از نظر باشگاهی نیز فرهنگ لیورپول را دوست دارم. من جام جهانی فوتبال روسیه را به مانند پنجره‌ای دیدم که در آن تمام دنیا شما را می بینند. می خواستم خودم را در بازی‌های مهم نشان دهم و اگر به دور دوم راه پیدا می‌کردیم بیشتر توانایی خودم را نشان می‌دادم.
پرتاب‌های دست 80 متری بیرانوند باعث معروف شدن او شده است ولی مهار پنالتی رونالدو باعث شد نام این دروازه بان بر سر زبان ها بیفتد.
او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من ساعت ها پنالتی های رونالدو را تحلیل کردم و پنالتی او برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان و اسپانیا را دیدم. او معمولا نگاه می‌کند دروازه بان اول کدام پا را بلند می‌کند و بعد به سمت مخالف ضربه می‌زند ولی من صبر کردم تا ببینم او چه کار می‌کند و توانستم پنالتی او را تشخیص دهم. بعد از جام جهانی انتظارها از من بیشتر شد و من هم بیشتر دیده شدم. من تلاش کردم با اعتماد به نفس در لیگ قهرمانان و بازی‌های تیمم موثر باشم.
بیرانوند همچنین درباره روزهای ابتدایی زندگی خود گفت: من از مناطق غرب ایران هستم و فوتبال را از رادیو تعقیب می کردم و زندگی ساده بر مبنای کشاورزی و دامداری داشتیم. خوشبختانه الان می توانم با پرتاب هایی بین 75 تا 80 متر ضد حملات تیم را شروع کنم این به خاطر ورزشی بود که در کودکی با پرتاب سنگ انجام می‌دادم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند لژیونر شدن بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد

وحید امیری دومین پنالتی سرنوشت ساز زندگی ورزشی خود را در اراک از دست داد.

به گزارش ورزش سه، کاپیتان پرسپولیسی‌ها که  در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر  از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه  عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران  را فراهم آورد.

  ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که  با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد  اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ضربات پنالتی، بدن دروازه‌بان تیم‌ملی را سرخ کرد
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا