Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@21:42:58 GMT

بیرانوند: انتظارها از من خیلی بالا رفته است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۲۶۸۰

ساعت 24- دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در صحبت‌هایی از آرزو بازی در لیگ برتر انگلیس و شرایط خود سخن گفت.

به گزارش آیریش سان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت و اوج کار او مهار پنالتی کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن جهان بود.


علیرضا بیرانوند درباره بازی خارج از لیگ ایران گفت: من بعد از جام جهانی تصمیم گرفتم به خارج از لیگ ایران بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من پیشنهادهایی از تیم‌های اروپایی، چینی و کشورهای حوزه خلیج فارس دارم ولی قطعا لیگ بهتر بهترین لیگ دنیا است.

او در ادامه گفت: ادوین فان در سار دروازه بان ایده آل من محسوب می‌شود و از نظر باشگاهی نیز فرهنگ لیورپول را دوست دارم. من جام جهانی فوتبال روسیه را به مانند پنجره‌ای دیدم که در آن تمام دنیا شما را می بینند. می خواستم خودم را در بازی‌های مهم نشان دهم و اگر به دور دوم راه پیدا می‌کردیم بیشتر توانایی خودم را نشان می‌دادم.
پرتاب‌های دست 80 متری بیرانوند باعث معروف شدن او شده است ولی مهار پنالتی رونالدو باعث شد نام این دروازه بان بر سر زبان ها بیفتد.
او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من ساعت ها پنالتی های رونالدو را تحلیل کردم و پنالتی او برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان و اسپانیا را دیدم. او معمولا نگاه می‌کند دروازه بان اول کدام پا را بلند می‌کند و بعد به سمت مخالف ضربه می‌زند ولی من صبر کردم تا ببینم او چه کار می‌کند و توانستم پنالتی او را تشخیص دهم. بعد از جام جهانی انتظارها از من بیشتر شد و من هم بیشتر دیده شدم. من تلاش کردم با اعتماد به نفس در لیگ قهرمانان و بازی‌های تیمم موثر باشم.
بیرانوند همچنین درباره روزهای ابتدایی زندگی خود گفت: من از مناطق غرب ایران هستم و فوتبال را از رادیو تعقیب می کردم و زندگی ساده بر مبنای کشاورزی و دامداری داشتیم. خوشبختانه الان می توانم با پرتاب هایی بین 75 تا 80 متر ضد حملات تیم را شروع کنم این به خاطر ورزشی بود که در کودکی با پرتاب سنگ انجام می‌دادم.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس

یکی از مهم‌ترین حواشی این روز‌های فوتبال، بحث حملات هواداران به وینیسیوس جونیور است. در میان این حملات بسیاری او را هدف توهین نژادپرستانه قرار داده‌اند که باعث واکنش اهالی فوتبال شده است.

دیروز و در جریان کنفرانس مطبوعاتی تیم ملی برزیل اتفاق مهم دیگری رخ داد. او در پاسخ به سوالی درباره نژادپرستی‌ها گفت: «فکر می‌کنم آنها باید کمتر در مورد هر کاری که من در زمین انجام می‌دهم صحبت کنند. البته باید پیشرفت کنم، اما فقط ۲۳ سال دارم و این یک روند طبیعی است. من برزیل را در جوانی ترک کردم و نتوانستم چیز‌های زیادی در مورد نژادپرستی یاد بگیرم. اینجا در اسپانیا می‌توانید تحصیل کنید. هر دفعه تمایل کمتری به بازی پیدا می‌کنم و اراده‌ام کمتر می‌شود. من می‌خواهم به مبارزه ادامه دهم. فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم و هر کاری بتوانم برای خانواده‌ام انجام دهم.»

ستاره برزیلی رئال پس از گفتن این جملات شروع به گریه کرد و در همان لحظه هم برخی از خبرنگاران حاضر در محل کنفرانس مانند او شروع به اشک ریختن کردند.

از روز گذشته افراد زیادی به گریه وینیسیوس واکنش نشان داده‌اند. اکثر هواداران و اهالی فوتبال از او حمایت کرده‌اند و خواسته‌اند که این بازیکن ۲۳ ساله به مبارزه در این راه ادامه دهد.

برخی، اما گریه او را نمایشی دانستند و با توجه به وجود دوربین‌های نتفلکیس که برای ساخت مستند وینیسیوس در محل کنفرانس قرار داشتند، مدعی شدند این حرکات او نمایشی است.

یکی از این افراد لوئیز چیلاورت است. او در اکس (توییتر سابق) در واکنش به پستی در مورد گریه وینیسیوس نوشته: «سیرک و سرگرمی. خود او است که اول به حریفانش توهین و حمله می‌کند. بزدل نباش! فوتبال یک بازی مردانه است.»

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت