Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، با تایید مرگ مادر باردار ساروی پس از زایمان گفت: زایمان در بیمارستان خصوصی انجام شده و بیمار پس از انتقال به مرکز دولتی در مازندران فوت کرده است. آفتاب‌‌نیوز : مرحومه مهتابه یدالله‌زاده ساروکلایی مادر باردار ساروی در زایمان سوم خویش به یک بیمارستان بخش خصوصی ( به دلیل اینکه پزشک معالجش در بخش خصوصی فعالیت می‌کند) در شهر ساری مراجعه کرده و با وجود زایمان موفق، دچار خون‌ریزی بعد از زایمان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین ارتباط علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران، با تایید مرگ مادر باردار ساروی اعلام کرده است: خانمی به بیمارستان برای زایمان مراجعه کرده و پس از آن دچار خو‌ریزی پس از عمل شده و به اقدامات درمانی انجام شده، پاسخ نداده و در نهایت فوت کرده و به پزشکی قانونی ارجاع داده شده است.
وی با اعلام اینکه عمل زایمان در بیمارستان خصوصی انجام شده است، گفت: بیمار پس از انتقال به مرکز دولتی در مازندران، فوت کرده است.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در پاسخ به این سؤال که آیا اقدامات درمانی انجام شده در بیمارستان خصوصی کافی بوده است، گفت: این موضوع باید در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد؛ در حال حاضر کالبدشکافی انجام شده تا قصور افراد مشخص شود.
وی اضافه کرد: هر گونه مشکل و کم‌کاری در این پروسه درمانی پس از بررسی‌ها اعلام می‌شود.
عباسی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال قصور پزشکی در این پروسه درمانی یا اشتباه پزشکی مطرح است، افزود: در حال حاضر علت مرگ مهم است و بعد از آن کمیته مرگ دانشگاه ورود پیدا کرده و چون طرح شکایت شده، ما هم وارد موضوع شده و نتایج بررسی را اعلام می‌کنیم.
وی با اعلام اینکه از نظر پزشکی قانونی اشتباه پزشکی قصور پزشکی محسوب می‌شود، گفت: وقتی پزشکی به اشتباه آمپولی را به بیمار تزریق می‌کند، قصور محسوب می‌شود.
گفت‌وگو با خانواده متوفی و مدیرعامل این مرکز خصوصی هم از این رسانه منتشر می‌شود.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مادر باردار شهرستان ساری قصور پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران صبح امروز با حضور انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده رییس جمهور، قاسم عموعابدینی معاون وزارت علوم و محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران افتتاح شد.

محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در آیین افتتاح دانشکده علوم خانواده این دانشگاه گفت: ما توقع داریم که دانشکده علوم خانواده محور اصلی مطالعات خانواده در کشور بشود و نقش آفرینی مهی در این زمینه داشته باشد.

رییس دانشگاه تهران در این مراسم ضمن تبریک روز معلم گفت: همه ما می دانیم که امروزه بحث صیانت از خانواده تبدیل به یک دغدغه جهانی شده و همچنین صیانت از خانواده از نظر دینی جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

مقیمی افزود: اگر به سیاست های دولت مردمی نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در تمام این سیاست ها خانواده به صورت ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است این در حالی است که الزامات جهانی به سمتی حرکت می کند که در نقطه مقابل خانواده قرار می گیرد و به همان میزان که کارهای تخصصی برای نهاد خانواده صورت می گیرد نهادهای رقیب قوی تر عمل می کنند و به مرور خانواده و جایگاه چند کارکردی آن ضعیف شد و تحت الشعاع قرار گرفت.

رییس دانشگاه تهران گفت: مادر در خانواده محور کلی شناخته می شود و وقتی هویت ملی و مذهبی دچار چالش و مشکل شود، مادر خانواده می خواهد کارکرد دیگری را به آن نسبت دهد. این خواسته باعث می شود که مادر از خانواده دور شود ما در دانشکده خانواده سعی می کنیم که این چالش ها را تجمیع و سازماندهی کنیم.

کد خبر 6094262

دیگر خبرها

  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی