Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید فرصت آن را دارد تا سومین قهرمانی خود را در جام باشگاه های جهان جشن بگیرد.

طرفداری - از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام باشگاه های جهان، امشب از ساعت 20:00 رئال مادرید در کشور امارات به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن رفت. کاشیما بازی شجاعانه ای را مقابل قهرمان سه دوره اخیر اروپا ارائه داد. رئال مادرید توسط گرت بیل در دقایق 44، 53 و 55 به گل رسید و یکی از گل ها در دقیقه 78 توسط شوما دوی پاسخ داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جزئیات بازی

تورنمنت: نیمه نهایی جام باشگاه های جهان

تاریخ: چهارشنبه 28 آذر 1397

ساعت: 20:00

استادیوم: شیخ زاید

داور: والتون پریرا سامپایو

آمار بازی و ترکیب ابتدایی

آمار اختصاصی طرفداری و جزئیات بیشتر بازی را اینجا ببینید.

شرح گل ها

دقیقه 44، گرت بیل برای رئال مادرید: گرت بیل از سمت چپ حرکت را خودش آغاز کرد و با یک حرکت ترکیبی زیبا با مارسلو، در زاویه ای تقریبا بسته در سمت چپ محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای چپ زمینی به گوشی دروازه، گل اول را به ثمر رساند.

دقیقه 53، گرت بیل برای رئال مادرید: با اشتباه بازیکنان کاشیما آنتلرز در ارسال پاس رو به عقب، گرت بیل با یک فرار سریع توپ را گرفت و با دریبل دروازه بان، توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه 55، گرت بیل برای رئال مادرید: با پاس مارسلو، گرت بیل در سمت چپ محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم و زیبا پای چپ دروازه را باز کرد.

دقیقه 78، شوما دوی برای کاشیما: در بین تعلل مدافعان رئال مادرید، شوما دوی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه پای راست، کورتوا را مغلوب کرد. 

ویدئوی خلاصه بازی

تکمیل می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تقابل تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت 17:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در سالن بانکوک آره‌نا، دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2024 بود که این مسابقه با پیروزی 8 بر 7 ایران (در مجموع وقت قانونی و ضربات پنالتی) به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم

این بازی با گل زودهنگام ایران آغاز شد. حرکت سریع سالار آقاپور به سمت دروازه ازبک‌ها و پاس روی به جلوی او، با اشتباه عادل‌اف همراه بود و این بازیکن به اشتباه دروازه تیم خودش را گشود. شاگردان ونانسیو لوپس خیلی زود بازگشتند و با گلزنی جورائف در دقیقه هفت، این دیدار با به تساوی کشاندند. گل اخمت‌زیانوف در دقیقه 18 نیز سبب شد تیم ملی کشورمان برای اولین بار در این مسابقه از حریف خود عقب بیفتد.

پس از پایان نیمه اول با شکست، تیم ملی کشورمان در نیمه دوم کاملاً هجومی وارد زمین شد که ازبکستان نیز دفاع سرسختی از خود نشان داد. در ادامه با پاس مسلم اولادقباد، اخمت‌زیانوف در دقیقه 25 دروازه تیم خودی را به اشتباه باز کرد تا ایران با دو گل‌به‌خودی به بازی بازگردد. حملات دامنه‌دار ایران در دقیقه 27 هم نتیجه داد و بهروز عظیمی گل سوم ایران را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و اخمت‌زیانوف در دقیقه 35 برای دومین بار موفق به گلزنی برای ازبکستان شد و گل تساوی را برای میزبان جام جهانی 2024 به ارمغان آورد. با این نتیجه، بازی به وقت اضافه رسید و دو تیم در 10 دقیقه وقت اضافه برای صعود به فینال جنگیدند.

در دقایق نخست وقت اضافه، ازبکستان مرتکب ششمین خطای خود شد تا پنالتی نقطه دوم تقدیم ایران شود. آقاپور این پنالتی را از دست داد تا پس از بسته ماندن دروازه دو تیم در ادامه مسابقه، بازی به ضربات پنالتی برسد.

علیرضا رفیعی‌پور، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، مهدی کریمی در ضیافت پنالتی‌ها برای ایران موفق به گلزنی شدند و سعید احمد عباسی پنالتی خود را از دست داد. باقر محمدی سنگربان ایران نیز دو پنالتی ازبکستان را مهار کرد و چهار پنالتی ازبک‌ها تبدیل به گل شد تا ایران در ضربات پنالتی به برتری 5 بر 4 دست یابد.

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان برای پانزدهمین بار به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و برای قهرمانی سیزدهم خود، باید میزبان رقابت‌ها یعنی تایلند را شکست بدهد. تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان از ساعت 10:30 روز یکشنبه هفتم شهریور (به وقت ایران) برگزارکننده دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آسیا خواهند بود. تیم‌های ملی ایران و تایلند نیز از ساعت 12:30 در فینال جام ملت‌ها به مصاف هم می‌روند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228503 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!