Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@00:53:21 GMT

رئال مادرید با هت تریک «بیل» فینالیست شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۳۱۶۷

ساعت 24- تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه شب و در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان با هت تریک «گرت بیل» ،تیم کاشیما آنتلرز ژاپن را شکست داد و راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد.

در این دیدار که در ورزشگاه Zayed Sports City ابوظبی برگزار شد شاگردان « سانتیاگو سولاری» دارنده عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر صفر تیم کاشیما آنتلرز ژاپن قهرمان لیگ قهرمانان آسیا را از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی این مسابقات راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیل مهاجم ملی پوش ولزی رئال مادرید در این دیدار در دقایق 44 ، 53 و 55 برای تیم خود گلزنی کرد و صعود کهکشانی ها به دیدار نهایی این رقابت ها را رقم زد.
بازیکنان تیم کاشیما آنتلرز ژاپن در نیمه نخست بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، آنان در این نیمه تا دقیقه آخر برابر دارنده بیشترین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دوام آورده و مانع از گلزنی بازیکنان این تیم شدند اما این پایان کار آنان در نیمه اول نبود و سرانجام در دقیقه 44 بیل موفق به گلزنی و سد دفاعی حریف را شکست.
با شروع نیمه دوم باز هم مهاجم ولزی تیم رئال مادرید 2 بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد تا کادر فنی این تیم با خیالی آسوده این دیدار را دنبال کنند.
در دقیقه 60 سولاری تنها گلزن این دیدار را از زمین بازی خارج و «آسنیسو» را جایگزین وی کرد.
در ادامه این دیدار بازیکنان تیم رئال مادرید چندین بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما به دلیل بی دقتی مهاجمان این تیم حملات آنان ثمری نداشت.
بازیکنان تیم کاشیما که در این دقایق چیزی برای از دست دادن نداشتن در یک فرصت مناسب دروازه «تیبو کورتوآ» را باز کردند که «سامپایو» داور برزیلی این دیدار به دلیل آنکه بازیکن تیم کاشیما در منطقه آفساید قرار داشت آن را نپذیرفت.
در دقایق پایانی این دیدار اتفاق خاصی نیفتاد و تیم رئال مادرید با غلبه 3 بر صفر برابر تیم کاشیما راهی دیدار نهایی جام باشگاه های جهان شد.
در دیگر دیدار این مرحله شب گذشته تیم العین امارات با برتری مقابل ریورپلاته آرژانتین به فینال جام باشگاه های جهان راه یافت.
بدین ترتیب یکشنبه هفته آینده تیم رئال مادرید در دیدار نهایی جام باشگاه های جهان با العین امارات برای کسب عنوان قهرمانی دیدار می کند و تیم کاشیما آنتلرز نیز دردیدار رده بندی با ریورپلاته آرژانتین مصاف خواهد کرد.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود

مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ از حضور در نیمه‌نهایی احساسی باورنکردنی دارد.

طرفداری | رئال مادرید و بایرن مونیخ برگزارکننده دیداری کلاسیک در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

 بایرن مونیخ با پیروزی 1-0 مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با برتری در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی، به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 راه یافتند. حضور این دو تیم به معنای کی تقابل بسیار بزرگ از بین دو تیم پرافتخار اروپا از نگاه هری کین است. مهاجم انگلیسی و گلزن بایرن مونیخ پس از اطلاع از صعود رئال مادرید و تقابل باواریایی‌ها با این تیم اسپانیایی در مصاحبه با TNT Sport گفت:

باورنکردنی است. باورنکردنی است. رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان دستاورد بزرگی است و می‌توانیم بابت آن خوشحالی کنیم.

فکر می‌کنم در این نوع بازی‌ها نیمه اول همیشه کمی محتاطانه است. بین دو نیمه گفتیم که می‌خواهیم سرعت را افزایش دهیم، تهاجمی باشیم. چند تا توپ به تیرک دروازه زدیم و می‌توانستیم کار را برای خودمان آسان‌تر کنیم. اما این بازی‌ها همیشه سخت است و شما فقط باید از آنها عبور کنید.

هری کین از پس از اطلاع از صعود رئال مادرید به نیمه‌نهایی در وصف این بازی اظهار داشت:

خب، پس رئال مادرید صعود کرد. قرار است که یک بازی سخت دیگر داشته باشیم. نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود. دو تیم بزرگ.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پیروزی 5-0 میلان مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا (19 آوریل، 1989) / فیلم
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • رئال مادرید فقط با شانس به نیمه نهایی رفت
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی