Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ متن پیام دکتر اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر دردناک و غم انگیز جانباختن سه نفر و مجروحیت یکی از نونهالان عزیزم در حادثه آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه شهر زاهدان موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

این مصیبت اندوهبار که قلب مردم ایران را جریحه دار کرد، به عموم ملت ایران، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان به ویژه خانواده های عزادار از صمیم قلب تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای مجروح حادثه شفای عاجل و برای خانواده های عزادار صبر و اجر مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است وزیر محترم آموزش و پرورش، استاندار محترم استان و مسئولان دستگاههای ذی ربط ضمن بکارگیری کلیه امکانات پزشکی برای نجات جان مصدوم عزیز حادثه و نیز رسیدگی و ارائه کمک های لازم به خانواده های ارجمند داغدار، نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه تلخ و برخورد با متخلفین این اتفاق ناگوار اقدام و نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع مردم بزرگوار ایران برسانند.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب اسحاق جهانگیری مدرسه زاهدان آتش سوزی مدرسه زاهدان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف دو خودرو در آزادراه امیرکبیر با هفت فوتی و مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف پراید و سی‌ال‌او ساعت ۰۲:۲۷ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در آزادراه امیرکبیر رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: شش نفر شامل سه مرد، یک زن و دو کودک در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

عابدی اضافه کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 749939

دیگر خبرها

  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان