Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه تلاش همراه با اخلاص موجب پیشرفت و رسیدن به هدف می‌شود، گفت: طبق سخنی که بنده از رهبری شنیده‌ام، این انقلاب از روز نخست تاکنون یک روز بدون معجزه نبوده است. آفتاب‌‌نیوز : آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی امشب در دیدار با سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) انجام شد، با اشاره به اینکه سختی‌ها انسان را لایق درک معارف الهی می‌کند، اظهار کرد: مسیر الهی همراه با سختی‌هایی است که برای رسیدن به مقصد باید این سختی‌ها را تحمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سختی مسیر زندگی نشان از لایق بودن افراد و گذراندن این سختی‌ها نشان از رشد است، اضافه کرد: جوامع انسانی حکم طفلی را دارد که با آمدن هر پیامبر، امتحان و آزمون این طفل سخت‌تر می‌شود و اگر بناست جامعه اسلامی به میزانی رشد کند که به لیاقت رهبری امام زمان(عج) برسد، باید در هر مقطعی آزمونی را سپری کند.
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: بزرگترین امتحان قرن اخیر، انقلاب اسلامی بود که به رهبری امام خمینی(ره) توانستیم در این امتحان به پیروزی برسیم و مقابل ظالمان، ایستادگی و حکومت اسلامی را برپا کنیم.
وی با تاکید بر اینکه تلاش همراه با اخلاص موجب پیشرفت و رسیدن به هدف می‌شود، تصریح کرد: طبق سخنی که بنده از رهبری شنیده‌ام، این انقلاب از روز نخست تاکنون یک روز بدون معجزه نبوده است، چراکه هر روز حوادث مختلف حیات این انقلاب را تهدید می‌کند.
آیت‌الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه کمیته امداد همیشه در کمک به نیازمندان پیشگام است، عنوان کرد: نیروهای کمیته امداد با گره‌گشایی از مشکلات مردم، ثواب و اجر بسیاری را به خود اختصاص می‌دهند و شهدا، امام و عاملان انقلاب اسلامی نیز در این ثواب سهیم هستند.
وی ادامه داد: بر اساس فرمایشی که بنده از امام خمینی(ره) شنیدم، توفیقی که خداوند به مسئولان کمیته امداد داده،‌از نظر برکت و اخلاص کم‌نظیر و بی‌نظیر است.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی انقلاب اسلامی معجزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 

ایسنا/اصفهان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: میزان زکات فطره و کفاره در شهرستان نطنز نسبت به سال قبل ۴۶ درصد رشد داشته است.

مهدی مزرعه خطیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال فطریه و کفارات در عید فطر امسال و چند روز بعد از آن جذب شد که این مبلغ نسبت به سال گذشته رشد ۴۶درصدی داشته است.

وی افزود: با همکاری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، کفارات جمع‌آوری‌شده بلافاصله به‌حساب قرض‌الحسنه امداد مددجویان نزد بانک ملی واریز شد که فقط قادر به تهیه نان در نانوایی‌های دولتی هستند تا ضمن حفظ شان مددجویان، الزامات شرعی مصرف کفارات نیز رعایت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز با بیان اینکه وجوه فطریه جمع‌آوری‌شده در امور درمانی، بیماران صعب‌العلاج، جهیزیه، امور تحصیلی دانش‌آموزان، لوازم ضروری نیازمندان ساکن شهرستان با هم‌افزایی امداد هزینه خواهد شد، گفت: کمیته امداد درعین‌حال که وظیفه خود می‌داند شان و آبروی مددجویان را حفظ کند، موظف است از وجوهات شرعی مردم متدین نیز صیانت کند.

مزرعه خطیری تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنان آماده دریافت وجوه شرعی مردم اعم از فطریه و کفارات و نذورات آنها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند