Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "صفر" با بازی مشترک شاهرخ خان و سلمان خان اکران بین المللی خود در سینماهای بالیوود را جمعه بیست و یکم دسامبر آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "صفر" با بازی مشترک شاهرخ خان و سلمان خان اکران بین المللی خود در سینماهای بالیوود را جمعه بیست و یکم دسامبر آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخ خان بازیگر مطرح سینمای بالیوود و جهان این روزها جشن صدمین فیلم سینمایی که در آن بازی کرده را پشت سر گذاشته است. فیلم سینمایی صفر صدمین تجربه بازیگری محبوب ترین بازیگر فعلی سینمای هندوستان محسوب می‌شود.

شاهرخ خان بدون شک هم اکنون یکی از گنج بازیگر برتر و محبوب سینمای بالیوود محسوب می شود.شاید باورش برای هر بازیگری سخت باشد اما شاهرخ خان تاکنون در صد و سه فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است.

از جمله اتفاقات جالب توجه دیگر در مورد فیلم سینمایی "صفر" به کارگردانی"آناند رای" باید به همکاری مجدد سلمان خان و شاهرخ خان در یک فیلم سینمایی اشاره کرد.

نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی "صفر" را هیمانشو شارما بر عهده داشته و این فیلم سینمایی اکران بین المللی خود را 21 دسامبر 2018 در سینماهای هند و جهان آغاز خواهد کرد.

علاوه بر شاهرخ خان و سلمان خان بازیگرانی همچون آنوشکا شارما، کاترینا کیف، سری دوی، بیل بیلونز، ابهای دئول، ایجپ تیلور و آوا کانلی در فیلم سینمایی صفر به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهرخ خان اخبار سینما سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل عبدالله سلمان به ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا (ایران 0-1 بحرین)

گل عبدالله سلمان به ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا (ایران 0-1 بحرین)

دیگر خبرها

  • میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی دیده شدن سینمای قهرمان محور را گرفت
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • جشن تولد برای میلاد کی‌مرام/ از سینمای قهرمان محور حمایت کنید
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/ کتاب‌هایی که از نمایشگاه تهران خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/کتاب‌هایی که از نمایشگاه خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • گل عبدالله سلمان به ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا (ایران 0-1 بحرین)