Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@04:25:55 GMT

آیین نکوداشت بهرام شاه محمدلو برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۴۰۰۷

آیین نکوداشت بهرام شاه محمدلو برگزار می شود

به گزارش ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره قصه گویی به نقل از محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری و رئیس بیست و یکمین جشنواره قصه گویی، روز پنجشنبه ساعت17:20 ، جشنواره بیست و یکم با حضور احترام برومند، مهتاب کرامتی، رسول صدرعاملی، لیلی رشیدی، شرمین نادری، منصور ضابطیان، بهرام شاه محمدلو، فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مدیران و چهره های شاخص هنری و فرهنگی،‌ بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی به کار خود خاتمه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به پاس زحمات یه عمر فعالیت هنری بهرام شاه محمدلو (آقای حکایتی)، در این دوره از جشنواره تصمیم گرفتیم تا نکوداشتی برای این هنرمند پیشکسوت همزمان با برپایی مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره قصه گویی داشته باشیم.

در این دوره از جشنواره ،52 قصه گوی بخش های ملی و بین الملل از شهرهای مختلف ایران و 7 کشور استرالیا،‌فرانسه، لبنان،‌کره، افغانستان، اسپانیا و ترکیه با یکدیگر رقابت کردند و روز اختتامیه از قصه گویان برتر تقدیر می شود.

همچنین کارناوال عروسکی هفت قصه: خانه مادر بزرگه، کدو قلقله زن، قصه های شاهنامه، پینوکیو، شنل قرمزی،بابا لنگ دراز و کارگاه گجت قبل از شروع مراسم اختتامیه به اجرای برنامه می پردازند.

بیست و یکمین جشنواره قصه گویی به دبیری سروش صحت، از 26 تا 29 آذرماه،‌1397 در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپاست.

156 / 156 احترام برومند مهتاب کرامتی جشنواره بین المللی قصه گویی بهرام شاه محمدلو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: احترام برومند مهتاب کرامتی جشنواره بین المللی قصه گویی بهرام شاه محمدلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان

آیین اختتامیه مرحله دانشگاهی سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان و با حضور سید محمدحسینی پور قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن قدردانی از حضور پرشور دانشگاهیان در این جلسه نورانی گفت: هرچه در این محافل و مجالس قرآنی شرکت کنیم قطعاً برکات و نور قرآن، بیشتر در زندگی ما جاری و ساری می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن عسکری ضمن اشاره به آیه ۳۰ سوره فرقان که می‌فرماید: اتخذوا هذا القرآن مهجورا (قرآن را مهجور کردند) افزود: باید تلاش کنیم با قرآن مانوس شویم و آنگاه درک خواهیم کرد که خداوند برای زندگی زیبا دستورالعمل‌هایی داده است که اگر به آن عمل کنیم زندگی ما معنا پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بسیار ساده و راحت می‌توان با قرآن ارتباط گرفت و در ترجمه آیات تعمل کرد و بعد می‌فهمیم که چه گنجینه بزرگی را خداوند دراختیار ما قرار داده است که برای تمام نیاز‌ها و سؤالات ما پاسخ‌هایی روشن دارد.

گفتنی است: آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و نغمات دینی، اجرای گروه بین‌المللی هم آوایی پیامبر اعظم (ص) و قرعه‌کشی و اهدای جوایز ارزنده به حاضرین همراه بود و در پایان نتایج سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام و از برگزیدگان مرحله دانشگاهی این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب