Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@17:40:03 GMT

تیم کشتی سینا صنعت ایذه حریفان خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۴۰۲۰

تیم کشتی سینا صنعت ایذه حریفان خود را شناخت

هوشنگ حاتمی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: آیین قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان عصر امروز در سرعین استان اردبیل برگزار شد و سینا صنعت ایذه حریفان خود را شناخت.
وی افزود: تیم ایذه در این مسابقات در گروه دوم با تیم‌های روسیه، قرقیزستان، گرجستان و اوکراین هم‌گروه شد؛ در گروه دیگر نیز تیم های بیمه رازی و شهدای مدافع حرم اردبیل به همراه نمایندگان ترکیه و صربستان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاتمی ادامه داد: این مسابقات از پنجشنبه 29 آذر در سالن حسین رضا زاده اردبیل آغاز خواهد شد و سینا صنعت ایذه در دیدار نخست خود ازساعت 10 صبح به مصاف نماینده روسیه خواهد رفت.
سرپرست باشگاه سینا صنعت ایذه از شرایط این تیم ابراز رضایت کرد و بیان کرد:در اردوی پنج روزه سرعین کشتی‌گیران ما که بیشتر آنها بومی خوزستان هستند تا حدود زیادی با شرایط آب و هوایی استان اردبیل سازگاری پیدا کردند تا بتوانند با آمادگی کامل روی تشک حاضر شوند.
به گزارش ایرنا، پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با شرکت 6 تیم خارجی و سه تیم ایرانی روزهای 29 و 30 آذر در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود.
9434/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب ترکیه روسیه صنعت قرقیزستان کشتی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل