Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:06:34 GMT

طلب دیوید ساکونی با کمک وزیر ورزش پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۴۰۲۷

طلب دیوید ساکونی با کمک وزیر ورزش پرداخت می شود

افشین حیدری چهارشنبه شب در حاشیه نمایشگاه تجهیزات ورزشی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که در بحث خروج پول از کشور با مشکل مواجه هستیم و این موضوع را به فیفا اعلام کردیم، به دنبال گرفتن ارز از طریق سامانه نیما هستیم که خوشبختانه اقدامات موثری صورت گرفته است.
وی افزود: با پیگیری هایی که انجام دادیم قراردادی به مبلغ 15 میلیارد ریال بین باشگاه استقلال خوزستان و شرکت ایرانسل بسته شد و قرار است مبلغ هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت در یک فقره چک به حساب باشگاه واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری با بیان این که دغدغه ما پرداخت دستمزد بازیکنان بود چرا که اگر نصف قرارداد آن ها پرداخت نمی شد می توانستند یک طرفه فسخ کنند افزود: طی صحبتی که با کسری غفوری مدیر عامل شرکت گروه ملی فولاد ایران داشتیم خوشبختانه 50 درصد از مبالغ قرارداد بسیاری از بازیکنان تیم استقلال خوزستان واریز شد.
وی ادامه داد: استقلال خوزستان یک تیم بسیار خوب و دارای بازیکنان جوان و آینده دار است، با هماهنگی های به عمل آمده درنیم فصل دوم تغییراتی در کادر هیات مدیره این تیم رخ می دهد همچنین اسپانسرهای جدیدی برای این تیم جذب می شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص دومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی استان گفت: این نمایشگاه برای دومین سال متوالی برگزار می شود که امیدواریم پر رونق تر و با استقبال بیشتر مردم همراه شود.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را توسعه اقتصاد در ورزش و معرفی تولیدات ورزشی دانست و گفت: بنا داریم از این نمایشگاه به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و نام خوزستان را در تقویم نمایشگاه های ورزشی آسیا به ثبت برسانیم.
حیدری در خصوص استقبال کم باشگاه ها و ورزشکاران استان از این نمایشگاه گفت: اکنون روز اول نمایشگاه است و فکر می کنم در طی روزهای آینده شاهد حضور ورزشکاران و استقبال بیشتر علاقه مندان خواهیم بود، با برنامه ریزی که صورت گرفته در این نمایشگاه کار ثبت نام بعضی رشته ها همچون تیراندازی، کوهنوردی، همگانی و اتومبیلرانی انجام می شود.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا تمامی هیات های ورزشی استان در نمایشگاه حاضر نشده اند گفت: ما به دنبال آن نبودیم که دستاوردها و نتایج فعالیت های هیات های ورزشی استان را به نمایش بگذاریم بلکه دنبال آن هستیم که اقتصاد را در ورزش استان نهادینه کنیم و برگزاری نمایشگاه ها و حضور برندها یکی از بهترین راه ها است. هر چند به زودی نمایشگاهی با حضور هیات های ورزشی استان برگزار می کنیم و عملکرد 40 ساله ورزش خوزستان را مورد بررسی قرار می دهیم.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 6 امتیاز در مکان شانزدهم رده بندی جای گرفته است. این تیم در صورت پرداخت نکردن طلب دیوید ساکونی با جرایم سنگین فیفا همچون سقوط به لیگ پایین تر رو به رو خواهد شد.
9879/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب باشگاه استقلال تیراندازی دستمزد فیفا مدیر عامل شرکت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود

مراسم یادبود مسعود اسکویی که به صدای ماندگار ورزش رادیو شهره بود، امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) در مسجد بلال برپا می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز 17 اردیبهشت ساعت 13 تا 14 و 30 دقیقه در مسجد بلال صدا و سیما برگزار می‌شود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می‌کرد.

درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه درگذشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳