Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@04:05:51 GMT

درخشش دو لژیونر ایرانی در فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۴۶۹۶

وحید امیری و سامان قدوس امشب درخشش خوبی در جریان بازی‌های تیم‌های خودشان داشتند.

به گزارش شریان نیوز، در جریان رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاهی در کشورهای ترکیه و فرانسه، وحید امیری و سامان قدوس درخشش خوبی در ترکیب تیم‌های خودشان داشتند. در رقابت‌های جام ‌حذفی ترکیه تیم فوتبال ترابوزان اسپور به پیروزی 5-0 مقابل سیواس بلدیه اسپور رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه یک زد و دو گل دیگر تیمش را هم ساخت. در رقابت‌های جام حذفی فرانسه هم تیم سامان قدوس با وجود شکست 3-2 تیمش مقابل لیون و حذف از رقابت‌ها روی گل دوم آمیان تاثیرگزار بود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در حالی نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از ساعت 12:30 امروز در سالن هائومارک تایلند آغاز کرده و مقابل افغانستان قرار گرفته که سرمربی و بازیکنان حریف شناخت خوبی از شاگردان وحید شمسایی دارند.

جدا از اینکه مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را برعهده دارد و به دلیل سال‌ها حضور و فعالیت در لیگ برتر شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی و تفکرات وحید شمسایی دارد، بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران به میدان رفته‌اند.

محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی 5 بازیکنی هستند که در شروع بازی برای افغانستان به میدان رفتند که اسامی آنها جالب توجه است.

افغانستان نخستین حضورش در جام ملت‌های آسیا را با این بازیکنان و سرمربی ایرانی خود تجربه می‌کند و به دنبال خلق شگفتی و نمایش موفق مقابل ایران است.

دیگر خبرها

  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • غوغای آهنگ ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا