Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر کاتولیک های جهان استعفای اسقف کمکی شهر لس آنجلس آمریکا را که به آزار و اذیت جنسی کودکان مظنون است، پذیرفت.

به گزارش شریان نیوز، به نقل از خبرگزاری فرانسه، واتیکان روز چهارشنبه بر اساس بیانیه هایی که منتشر شده بود، اعلام کرد پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان استعفای الکساندر سالازار، اسقف کمکی شهر لس آنجلس آمریکا را که به آزار و اذیت جنسی کودکان مظنون است، پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسقف اعظم لس آنجلس بعد از تحقیقاتی که در ایالت کالیفرنیای آمریکا به عمل آمده است، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این ادعاها "معتبر" دانسته شده است. وی در سال 2005، یک سال بعد از نسبت دادن رفتارهای نامناسب با کودکان، اطلاعاتی در این خصوص دریافت کرده بود که به سال های دهه 1990 که وی کشیش ساده ای در شهرستان بود، مربوط می شد.

تحقیقات دادگاه مدنی در سال 2002 به محاکمه ای منتهی نشده بود، اما اسقف لس آنجلس تصمیم گرفته بود در این مورد از واتیکان تبعیت کند.

جمعیت موسوم به نظریه ایمان که مسئول رسیدگی به چنین پرونده هایی در واتیکان است، درباره اسقف سالازار "تدابیری احتیاطی" اتخاذ کرده بود اما سالازار به نوبه خود همه اتهامات مربوط به بد رفتاری ها را رد می کرد.

خوزه گومز، اسقف لس آنجلس در بیانیه خود اعلام کرد اجازه یافته است این مورد را به یک کمیسیون تحقیق مستقلی که حوزه اسقفی تشکیل داده بود، محول کند و این کمیسیون سرانجام اعلام کرد ادعاها در این خصوص "معتبر" است.

وی افزود "این تصمیم ها به علت نگرانی عمیق برای بهبود و آشتی قربانیان آزار و اذیت های جنسی و حسن اجرای ماموریت کلیسا اتخاذ شده اند". اسقف خوزه گومز خاطرنشان کرد "بیایید از طریق دعاها و اعمال خود با قربانیان آزار و اذیت های جنسی همدلی کنیم".

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام بدین شرح است:
«انالله و انا الیه راجعون چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفت و گو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبرهای خوش موفقیت‌های جوانان‌مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صدا و سیما

دیگر خبرها

  • یورش پلیس آمریکا برای سرکوب و بازداشت دانشجویان دانشگاه لس‌ آنجلس
  • پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا آماده سرکوب دانشجویان معترض شد
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا خود را برای سرکوب دانشجویان آماده کرد
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت