Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رشید محمودی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع اصحاب رسانه استان گفت: سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر توسط اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و انستیتو بین المللی تئاتر در 11 بخش از 22 بهمن تا 4 اسفند امسال برگزار می شود.

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد: هیات انتخاب بخش تئاتر خیابانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، شامل مهرداد رایانی مخصوص، مرتضی وکیلیان، علی ظفر قهرمانی پس از ارزیابی آثار متقاضی حضور در این بخش، 22 اثر را معرفی کرد که از بین آنها هشت اثر سیزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نیز به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی همچنین گفت: نمایش های «بیگانگى» به کارگردانى غنچه شکوهیان از آمل، «تیک تاک» به کارگردانى نازیلا امینى از بوکان، «چمدان» به کارگردانى مختار محمدى از مریوان، «داول کشى» به کارگردانى مرتضى اسدى مرام از کرمانشاه، «دایره، مربع، مستطیل» به کارگردانى افشین خدرى از سنندج، «درباره ی یک توپ» به کارگردانى موسى هدایتى از قروه، «دعاى آفتاب» به کارگردانى على صادق حسنى از لاهیجان،«سال به سال» به کارگردانى سوران حسینى از مریوان، برگزیده ی سیزدهمین جشنواره ی تئاتر خیابانی مریوان هستند که به بخش تئاتر خیابانی سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

رئیس اداره امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از معرفی یک اثر برگزیده ی جشنواره ی تئاتر شهروند سقز نیز در جشنواره تئاتر فجر خبر داد و افزود: نمایش «کالبد شکافى یک اتفاق» به کارگردانى مهدى حبیبى از کرج نیز برگزیده ی جشنواره ی تئاتر شهروند سقز است که به بخش تئاتر خیابانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شده است.

او اظهار داشت: بر اساس فراخوان جشنواره از بین اثار معرفی شده، نمایش هاى منتخب براى حضور در مسابقه تئاتر خیابانى معرفى و اعلام خواهد شد.

محمودی افزود: سى و هفتمین جشنواره ی بین المللى تئاتر فجر با دبیرى نادر برهانى مرند از 22 بهمن تا 4 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر خیابانی مریوان جشنواره تئاتر خیابانی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی رایتل، سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» عصر روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، برخی از معاونان و مدیران وزارت کار و نمایندگانی از صنایع تولید داخلی در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شد.

رایتل در حالی در سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان عنوان برترین کارفرمای سلامت محور را از آن خود کرد که پیش از این در سی و سومین دوره این جشنواره برای همین عنوان برگزیده و تقدیر شد.

در این مراسم از حسین ملازاده مدیرعامل رایتل در راستای تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار که یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است و همچنین بسترسازی پرونده الکترونیک سلامت به عنوان «کارفرمای سلامت محور استان تهران» با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تجلیل شد و محمدعلی زارع مدیرکل سرمایه‌های انسانی و پشتیبانی رایتل این جایزه را به نمایندگی از مدیرعامل دریافت کرد.
همچنین در این مراسم از افشین نیکوروش مدیر امور رفاهی رایتل در حوزه بهداشت و ایمنی محیط کار و در راستای حفظ و بهبود سلامت کارگران و توسعه محیط کار سالم، قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر