Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه گفت: برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های استان کرمانشاه و افزایش امکان صادرات محصولات استان به کشور عراق، هیاتی مرکب از بازرگانان و تجار عراقی در حوزه‌های مواد غذایی، صنعت ساختمان، برق، نفت و پتروشیمی و سایر بخش‌ها به دعوت از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه اول دی ماه وارد استان کرمانشاه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتاق ایران ادامه داد: این هیات در بدو ورود از واحد‌های مختلف صنعتی بازدید می‌کنند و در جلسه‌ای عمومی و با حضور تمام بازرگانان و تجار کرمانشاه شرکت خواهند کرد و افراد می‌توانند در پنل‌های تخصصی B۲B، به بحث و تبادل نظر در زمینه‌های کاری مرتبط بپردازند.
او افزود: با برگزاری چنین نشست‌های تخصصی موجبات همکاری و تعامل هر چه بیشتر بازرگانان کشورمان بخصوص بازرگانان و تجار استان کرمانشاه با کشور عراق و اقلیم کردستان فراهم آید.
استان کرمانشاه با ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، ۲ مرز رسمی در شهرستان قصرشیرین دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه همکاری مشترک بازرگانی صادرات اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین مقر الشحد الشعبی توسط اسرائیل / حمله متقابل عراقی‌ها به ایلات

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه نظامی کالسو در استان بابل عراق که مقر فرماندهی حشدالشعبی است را بمباران کردند.

به گزارش «تابناک»؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در طول ساعات اخیر دست‌کم سه بار پایگاه نظام کالسو را هدف قرار دادند و به بمباران سنگین کالسو پرداختند. این پادگان مقر فرماندهی حشد الشعبی عراق و محل استقرار نیروهای زرهی و نیروهای تیپ ۲۷ سازمان حشد الشعبی است. در پایگاه نظامی مشترک کالسو علاوه بر حشد الشعبی، محل استقرار بخشی از نیروهای ارتش و پلیس فدرال نیز هست.

در ابتدا برخی منابع با توجه به سوابق و نوع حمله، این بمباران را متوجه آمریکایی‌ها دانستند اما در زمانی اندک از حمله، شبکه پی‌بی‌اس به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش کرد: «ارتش آمریکا در منطقه‌ای که انفجار در آن رخ داده، هیچ فعالیتی نداشته است... احتمالاً این حمله از جانب اسرائیل بوده است، اما هنوز به طور قطع تایید نشده است.» سپس سخنگوی پنتاگون رسماً گفت: «ما هیچ بمبارانی در داخل عراق انجام ندادیم و ارتباطی با انفجارهای پایگاه الحشدالشعبی نداریم.»

پس از این حمله مقاومت اسلامی در عراق در اطلاعیه اعلام کرد: «...هدف حیاتی ایلات در جنوب اسرائیل را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار دادیم... این حمله پاسخی است به نقض حاکمیت عراق توسط دشمن اسرائیلی و هدف قرار دادن مقر نیروهای الحشد الشعبی.»

 

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • تجار ایرانی از ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی آفریقا بهره ببرند
  • مسئول عراقی: حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
  • آمریکا حمله به حشد الشعبی را رد کرد
  • بمباران سنگین مقر الشحد الشعبی توسط اسرائیل / حمله متقابل عراقی‌ها به ایلات
  • ظرفیت‌ معادن و کشاورزی آفریقا برای تجار ایرانی
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند