Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا باقری چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات روستاهای دهستان باغلی مرامه بخش مرکزی گنبد اظهار داشت: انتخاب مدیران به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رای مردم و نیز روی کارآمدن شوراها، از مصادیق عینی واگذاری مدیریت ها به مردم است.
وی افزود: حضور مستمر مدیران با درخواست شوراها و دهیاران در روستاها و بررسی مسائل و مشکلات مردم در راستای مردمی بودن مدیران و پاسخگویی آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گنبدکاووس نیز در این نشست با یادآوری وضعیت روستاها در حکومت پهلوی گفت: در آن دوران روستاهای بسیاری از کمترین امکانات رفاهی مانند آب، برق، گاز، راه، مدرسه و خانه بهداشت محروم بودند.
حجت الاسلام علی فتحی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته و با وجود سنگ اندازی استکبار جهانی و تحمیل جنگ هشت ساله و تحریم ها، روستاهای کشور به امکانات فراوان مجهز و به مناطقی عاری از محرومیت های پیشین تبدیل شده اند.
قربان محمد قولجایی رییس شورای بخش مرکزی گنبدکاووس نیز در این نشست از شوراها و دهیاران خواست برای تحقق روستای بدون بیکار و پاک با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی تلاش کنند.
بخش مرکزی شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس در شرق گلستان، با 130 روستا دارای کد شناسایی و حدود 40 نقطه جمعیتی، 170 هزار نفر جمعیت دارد که 44 روستای آن در دهستان باغلی مرامه سکونت دارند.
/3039/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب استکبار جهانی برق پیروزی انقلاب اسلامی گاز مشکلات مردم جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند