Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج شهین باهر روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش، با بیان اینکه شهرداری تبریز اهمیت زیادی برای موضوع پژوهش قایل است و به طور قطع از توانمندی و ظرفیت دانشگاه های استان استفاده خواهیم کرد، افزود: با توجه به اینکه نتیجه پژوهش ها همواره با خروجی درست و منطقی همراه است، تلاش می کنیم مسایل و مشکلات شهری را با بررسی علمی و پژوهشی حل و فصل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: به واسطه برقراری ارتباط با دانشگاه ها می توانیم از ظرفیت دانشگاهیان و دانشجویان در حوزه های مختلف استفاده کنیم و از این طریق به هدف مهمی چون کاهش هزینه های مدیریت شهری و کاهش مشکلات دست یابیم.
شهین باهر از مرکز پژوهش های شورای شهر و شهرداری تبریز به عنوان حلقه واسط بین شهرداری و دانشگاه ها یاد و بر لزوم تقویت این مجموعه تاکید کرد.
وی با اشاره به توجه ویژه شهرداری تبریز به موضوع آموزش های شهروندی، اضافه کرد: در این راستا تاکنون 24 کتاب مختلف آموزش شهروندی در شهرداری تبریز تدوین شده و با همکاری آموزش و پرورش و توسط معلمان به دانش آموزان ارایه می شود.
به گزارش ایرنا، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه بررسی علمی مشکلات شهری باید اولویت اساتید دانشگاهی باشد، گفت: هم اکنون کشورمان در یک جنگ سخت اقتصادی است و باید در این جنگ همه دست به دست هم دهند و برای آبادانی کشور و حل مشکلات جامعه تلاش کنند که نقش دانشگاه و مراکز علمی و تحقیقاتی در این زمینه بسیار تعین کننده است.
سعید دباغ نیکوخصلت افزود: آذربایجان شرقی و کلانشهر تبریز در حال پوست اندازی و رشد و توسعه است و این ارتباط و تعامل شهرداری و شورا با دانشگاه ها حرکت روبه جلو و مثبت خواهد بود.
وی با بیان اینکه دانشگاه و شهر نباید دو جزیره جدا از هم باشند، یادآوری کرد: در این ارتباط با حمایت ویژه شهردار تبریز در حال انجام طرح بزرگی در خصوص ورزش شهروندی در دانشگاه تبریز هستیم.
عضو دیگر شورای شهر تبریز نیز با اشاره به اینکه این شهر پتانسیل تبدیل شدن به شهر هوشمند را دارد، گفت: با هوشمند شدن شهر شاهد کاهش مراجعات مردمی به شهرداری ها خواهیم بود و همچنین مشکل آلودگی هوا و ترافیک تبریز تا حدود زیادی حل می شود.
علی آجودان زاده اظهار داشت: تعامل شورا و شهرداری تبریز با دانشگاه ها ضروری است و باید از طرح هایی که در خصوص مشکلات شهری ارایه می شود حمایت های لازم صورت بگیرد.
وی اضافه کرد: دانشگاه ها می‌ توانند به عنوان مجموعه‌ های آموزشی، علمی و پژوهشی در راستای تولید علم و حل مشکلات شهری و توسعه و تعالی جامعه ایفای نقش کنند.
3038/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آذربایجان شرقی آموزش و پرورش پوست جامعه رشد و توسعه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز

شهردار منطقه پنج تبریز گفت: با آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه از پروژه میدان معلم، میزان پیشرفت این طرح به ۵۵ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی اکبر پورخردمند صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در بازدید از روند اجرای این پروژه اظهار کرد: با نصب عرشه سگمنتال پایه‌های دیگر و اتصال آن‌ها به یکدیگر، امیدواریم عملیات اجرایی این پل در موعد مقرر به اتمام برسد.

وی با اشاره به نیاز به ساخت و نصب ۱۵۹ قطعه برای پایه‌های ۹ گانه این پل، افزود: ۵۰ قطعه از این پل آماده بوده و بقیه هم در چهار قالب در حال تولید است.

شهردار منطقه پنج تبریز با اشاره به مزایای مختلف این فناوری در ساخت پل‌های روگذر تصریح کرد: علاوه بر تسریع در اجرای پروژه، ایجاد نشدن راه‌بندان و ترافیک روان یکی از مهمترین ویژگی‌های این سیستم است.

پورخردمند اضافه کرد: عملیات اجرای رمپ‌های شرقی و غربی برای ورود و خروج این پل نیز به سرعت در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، روگذر معلم یکی از پروژه‌های فرامنطقه‌ای شهرداری منطقه پنج تبریز است که در حوزه شهرداری منطقه چهار تبریز احداث می‌شود.

کد خبر 747188

دیگر خبرها

  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی
  • برخی از سازمان‌های شهرداری اصفهان در حل مشکلات ناکارآمد هستند
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • تغییرات در مجموعه شهرداری اصفهان رو به پایان است/ لزوم توجه به دیپلماسی مالی