Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بلاغی با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی با موضوعات اصول سایه روشن و نور در هنر گل و مرغ و اصول ترکیب بندی تذهیب در آثار کلاسیک تیموری و صفوی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دهمین و یازدهمین کارگاه دو سالانه تذهیب‌های قرآنی روز پنجشنبه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد که نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۲ توسط رضا مهدوی، و نوبت عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۸ توسط علیرضا قزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلاغی مهم‌ترین هدف برگزاری دوسالانه تذهیب‌های قرآنی را مقابله با هجمه وارده از سوی کشور‌های حوزه خلیج فارس جهت دست اندازی به این هنر کهن عنوان کرد.

 علاقه مندان می‌توانند جهت هماهنگی برای شرکت دراین کارگاه با دبیرخانه این جشنواره به شماره ۰۹۱۴۱۰۱۸۱۰۵ تماس گرفته و ثبت نام کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد

محمد حسن توشکان در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: این برنامه به منظور گرامیداشت رشادت‌های معلمان و مربیان عرصه تعلیم و تربیت با حضور اقشار مختلف مردم شهر آبدان در مسجد امام حسین (ع) این شهر برگزار شد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت معراج آبدان بیان کرد: در این محفل نورانی قاری نوجوان ممتاز شهرستانی برادر سید علی حسینی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.

وی در ادامه افزود: مؤسسه قرآن و عترت معراج شهر آبدان در طول سال با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی‌های تلاوت تدبری قرآن در مساجد و محافل، با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با مفاهیم قرآنی اقدام به برگزاری محافل قرآنی با همکاری، فعالان قرآنی شهر آبدان، امور فرهنگی مسجد امام حسین (ع)، کانون فرهنگی خورشید ولایت و کانون تخصصی قرآن کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر برگزار می‌کند.

کد خبر 6100192

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول آزمون سراسری ویژه داوطلبان سیل‌زده شهرستان زیركوه
  • برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری درتبریز
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • رویداد هنری بنت الهدی در البرز برگزار شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود