Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:21:26 GMT

کتاب «کلبه آرزوها» در قروه رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۶۶۲۰

کتاب «کلبه آرزوها» در قروه رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه همزمان با برگزاری جشن شب یلدا به همت انجمن باران در شهرستان قروه از کتاب «کلبه آرزوها» اثری از «آیدا منتشلو»؛ نویسنده ۱۷ ساله قروه ای رونمایی شد.

این کتاب در قالب داستان بوده و به صورت تخیلی و افسانه ای روایت شده که از دو سال پیش نوشتن آن آغاز و در پاییز سال جاری به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده «کلبه آرزوها» در گفت و گو با خبرنگار مهر از نامگذاری کتاب خود می گوید. نام کتاب را به این دلیل انتخاب کردم که هر کسی در زندگی آرزویی دارد و دوست دارد به آرزویش برسد.

به گفته «آیدا منتشلو» این کتاب روایت گر زندگی دختر جوانی است که با امید در زندگی قدم در سرزمین رؤیایی می گذارد و سختی را در صبر معنا می کند و قلبی پاک و ایمانی قوی دارد.

او سوژه اول کتابش را به گونه ای توصیف کرده که حرص و طمع مانع رسیدن به آرزوهایش نمی شود و اینکه در این داستان زندگی در عشق جاویدان گشته و طراوش اشک های شوق نقش خاطره می زند.

«آیدا» معتقد است این رؤیاها هستند که در فراسوی خیال نقش آینه به خود می گیرند. او در ادامه شخصیت پردازی داستان خود را به صورت خارجی دانست. /

کد خبر 4490413

منبع: مهر

کلیدواژه: رونمایی کتاب شب یلدا شهرستان قروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»

سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»

دیگر خبرها

  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی