Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا- رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روز پنجشنبه در ورزشگاه شش هزار نفری رضا زاده اردبیل شروع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در نخستین یدارهای این رقابت ها که در دو تشک برگزار می شود، در گروه 2 اوکراین به مصاف گرجستان رفته و کشتی گیران تیم سینا صنعت ایذه هم با روسیه دیدار می کنند.
بر اساس قرعه کشی 9 تیم حاضر در این رقابت ها در 2 گروه 4 و 5 تیمی با هم رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گروه یک این رقابت ها تیم های بیمه رازی اردبیل - شهدای حرم اردبیل - صربستان و ترکیه قرار دارند و در گروه 2 نیز سینا صنعت ایذه - روسیه - گرجستان - اوکراین - قرقیزستان با هم رقابت خواهند کرد.
بر اساس برنامه این مسابقات، تیم های اول هر گروه دیدار فینال، تیم های دوم دیدار رده بندی، تیم های سوم برای کسب مقام پنجم رقابت کرده و تیم های چهارم هم برای کسب مقام هفتم مسابقه خواهند داد.
مسابقات گروهی (مقدماتی) این رقابت ها روزهای پنجشنبه و صبح جمعه، رقابت ها برای کسب عنوان پنجم و هفتم ظهر جمعه و رقابت های رده بندی و فینال عصر جمعه برگزار می شود.
پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور کشتی گیران مطرح جهان در قالب 6 تیم خارجی ترکیه، روسیه، گرجستان، اوکراین، صربستان، قرقیزستان و تیم های بیمه رازی اردبیل، سینا صنعت ایذه و شهدای مدافع حرم اردبیل از ساعت 10 صبح فردا (پنجشنبه) در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می شود.
6016/6130

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي فرنگي باشگاه هاي جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075873 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز