Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب خطاب به شورای عالی فضای مجازی، یکی از اصلی ترین اهداف نهادهای متولی فضای مجازی ارتقاء فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی در جامعه است.
سعید دهنوی با اشاره به اینکه استفاده صحیح از فضای مجازی تضمین کننده استقلال فرهنگی، تاثیرگذاری بر مخاطب و مصون‌ سازی اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان از آسیب‌ های فضای مجازی است، افزود: مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان به عنوان یک نهاد فعال در زمینه فضای مجازی در همین راستا اقدام به برگزاری بزرگترین دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی در این استان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مخاطبان این دوره افراد برخوردار از توان سخنوری و آگاه نسبت به فضای مجازی هستند که از میان اقشار مختلف از جمله اساتید حوزه و دانشگاه، فرهنگیان، مبلغان و فعالان فرهنگی گزینش شده و در این دوره شرکت می‌ کنند.
وی خاطر نشان کرد: این دوره با همت واحد سواد فضای مجازی مرکز استانی سراج و با مشارکت بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص)، بسیج رسانه، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما و حوزه علمیه سیستان و بلوچستان تا فردا ادامه دارد.
7316 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آموزش و پرورش استقلال جوانان و نوجوانان سیستان و بلوچستان فضای مجازی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد