Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا فریبا اظهار داشت: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا، به عنوان محور اصلی در زنجیره تامین رده‌های ستادی و استانی همواره سعی دارد در حوزه‌های تخصصی آمادی و تامین تجهیزات بیشترین حمایت‌های مادی و معنوی را نسبت به فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی متمرکز کند، زیرا بر این باوریم که انجام هر امری، اگر با پشتوانه پژوهش و تحقیق همراه باشد ضریب خطا کاهش یافته و مسیر حرکت هموارتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نمود بارز این تفکر، انجام فعالیت‌های مختلف تحقیقاتی و پژوهشی توسط مرکز تحقیقات کاربردی معاونت آماد و پشتیبانی ناجا طی سال‌های اخیر است. این مرکز با برقراری تعامل با دیگر رده‌های آمادی سایر نیرو‌های مسلح، استفاده از استعداد‌ها و امکانات موجود، نسبت به حل مشکلات و چالش‌های حوزه تخصصی گام برداشته و هرساله در قالب اولویت‌های پژوهشی و جذب محققان درون و برون سازمانی، نسبت به بررسی و شناخت زمینه‌های ایجاد چالش و ارائه راهکار‌های علمی اقدام می‌کند.

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا بیان کرد: برگزاری مرتب جلسات شورای پژوهشی، نشست‌های تخصصی و هم اندیشی‌های مرتبط با ماموریت‌های آمادی، تشکیل میز گرد‌های اندیشه ورزی؛ چاپ و نشر فصلنامه علمی ترویجی اندیشه آماد؛ حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد، جذب و به کارگیری نخبگان و مشمولان احتساب خدمت و شرکت در نمایشگاه‌های معتبر، گوشه‌ای از اقدامات این معاونت در راستای تحقیق شعار "پژوهش محوری" است.

این مقام انتظامی از تامین نیاز‌های تجهیزاتی و ماموریتی ناجا بر مبنای" پژوهش محوری" خبر داد و خاطر نشان کرد: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا طی سال جاری، در حوزه تحقیقات صنعتی و غیر صنعتی، نوآوری‌های چشمگیری داشته و نمونه‌هایی از آن در نمایشگاه‌های مختلف عرضه شده که مورد استقبال فرماندهان، مسئولان عالی رتبه ناجا و نیرو‌های مسلح قرار گرفته است.

سرهنگ فریبا ضمن عرض تبریک به تمامی تلاشگران عرصه تحقیق و پژوهش گفت:امیدواریم در سایه الطاف امام عصر (عج)، رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و هیئت رئیسه ناجا به سوی سازمانی پویا حرکت نموده و روز به روز شاهد رشد و بالندگی رده‌های ناجا، در انجام ماموریت‌های محوله و بهره گیری از علوم نو و ایده‌های خلاقانه باشیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور

معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به راه‌اندازی سامانه برخط اعلام کمبودهای کشوری گفت: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات دقیق کمبودهای دارویی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در دسترس قرار می‌گیرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، ناصر هیراد با بیان به اینکه در گذشته افراد مختلف و حتی غیرمتخصص در خصوص کمبودهای دارویی اظهار نظر کرده و ارقام مختلفی را در مورد آن اعلام می‌کردند، اظهار کرد: از سال گذشته مسیرهای مختلفی برای احصای کمبودهای دارویی تعریف شده است که آمار جامعی را در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌دهد.

وی گفت: لازم به ذکر است در منابع مختلف تعاریف متعددی برای کمبودهای دارویی ذکر شده است که اعلام اعداد متناقض خود گواه موضوع است، بدیهی است سازمان غذا و دارو مرجع رسمی اعلام کمبودهای دارویی است.

وی افزود: بررسی عملکرد شرکت‌های پخش از لحاظ نحوه توزیع و اعمال اقدامات اصلاحی به صورت مستمر در حال انجام بوده و طرح سامانه‌ای شدن برنامه توزیع داروها و توسعه سامانه اعلام کمبودهای دانشگاه از طریق اضافه شدن موجودی شرکت‌های پخش دارو در دست اقدام است، پایش کمبودهای دارویی و زنجیره تأمین به صورت ویژه با دو روش شناسه‌گذاری و رصد کمبود معاونت‌ها بر اساس مبتنی بودن شواهد نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده ضمن پایش بهتر کمبودها، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای جبران آن وجود دارد، همچنین معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور با دسترسی به این سامانه می‌توانند از میزان موجودی دارو اطلاع یافته و نسبت به پیگیری و رفع مشکل حوزه خود اقدام کنند.

کد خبر 748678

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک