Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاله ایمانی با بیان اینکه هنگام دلتنگی برای شهید تنها باید صبر کرد گفت: دلتنگی‌های لحظه به لحظه نبود همسرم شبانه‌روزی است و همیشه در هر لحظه وجودش و حضور معنوی‌اش را در غم و شادی در کنارم احساس می‌کنم. ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان،  امروز مصطفی پناهنده  مدیر‌کل راهداری و جمعی از اهالی این اداره‌کل با همسر شهید خوش‌لفظ دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مدیر‌کل راهداری و  و حمل نقل‌جاد‌ه‌ای استان همدان اظهار داشت: امنیت و آرامش و سرا‌فرازی این مملکت مدیون خون شهدا است و دیدار با خانواده های شهدا برای مسئولان به منزله تجدید روحیه است.

وی افزود: خانواده های شهدا که عزیزان خود را نثار کشور کرده‌اند، حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و بدون شک خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پشتوانه محکم انقلاب در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ملاقات و تکریم آنان باید در جامعه نهادینه شود. 

وی گفت: تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران مصداق زنده نگاه داشتن راه شهدا است شهادت مقام والایی است که افراد مخلص و مورد توجه خداوند افتخار رسیدن به ان را دارند.

در این دیدار همچنین همسر شهید خوش‌لفظ نیز با اشاره بر اینکه با گذشت یکسال از شهادت  شهید، دلتنگی‌ها و بی‌قراری‌هایش  ثانیه نمی‌شناسد، گفت: گویی این دلتنگی نبودن شهید با وجودم عجین شده است.

با «وقتی مهتاب گم شد» خندیدم و گریستمعرضه کتاب «وقتی مهتاب گم شد» در قالب‌های جدیدهمدان|" وقتی مهتاب گم شد" کتابی برای همیشه تاریخ"وقتی مهتاب گم شد" روایتگر عشق و حماسه دفاع مقدسروایت شهید علی خوش‌لفظ از «وقتی مهتاب گم شد»+ فیلم

وی بابیان اینکه  امروز نخستین سالگرد جانباز بسیجی و سردار شهید علی خوش‌لفظ است افزود: شهید خوش لفظ بزرگ مردی از جنس مهتاب بود که سال‌های سال، نفس‌هایش به شماره افتاده بود و حکایت از ایثار دوران دفاع مقدس داشت و آن یادگاری‌هایی صبر و مقامت را همیشه با سربلندی به همراه داشت.به گونه‌ای که مقام معظم رهبری از شهید خوش‌لفظ به شهید خوش‌ز‌خم یاد کردند.

ژاله ایمانی با تشریح  حال و هوای این روزهایش گفت: دلتنگی‌های لحظه به لحظه نبود همسرم شبانه‌روزی است و همیشه در هر لحظه وجودش و حضور معنوی‌اش را در غم و شادی در کنارم احساس می‌کنم.

وی با به کار‌بردن لفظ علی‌آقا برای همسر شهیدش افزود: او برای من حضور مادی ندارد، اما به تعبیر آیه قرآن کریم «شهدا زنده هستند و نزد خدای خود روزی می‌خورند»، احساس می‌کنم در همه شرایط چه تلخ و چه شیرین در کنار من و خانواده‌ام است، یک لحظه نمی‌توانم درک کنم که حضور ندارند. اما از دلتنگی که برای نبود شهید علاجی ندارد، باید صبوری کرد. صبر است که انسان را بیشتر به خدا نزدیک می‌کند.

 به گزارش تسنیم ، سردار شهید علی خوش‌لفظ نیروی اطلاعات و عملیات لشکر 32 انصارالحسین(ع) استان همدان بود و 8 آبان سال 43 در خانواده‌ای مذهبی  و دوستدار انقلاب در همدان به دنیا پای گذاشت. با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حضور در سنگر خدمت به محرومان و مستضعفان برگ زرین دیگری به زندگی او افزوده شد تا جنگ تحمیلی فرا‌رسید  تا با سن کم برای رفتن به جبهه تلاش کند که سن کم او هم مانعی برای این کار نبود. سرانجام پیگیری برای حضور در جبهه او را مقصود رساند و با ترک مدرسه، مدرسه عشق جبهه را ترجیح داد.

 او دراین رزم نابرابر با رژیم بعثی همر‌زم سردارانی مانند حاج احمد متوسلیان، علی چیت‌سازیان، علی شاه‌حسینی، حبیب مظاهری، علیرضا ناهیدی، رضا چراغی، حسین قجه‌ای، احمد بابایی، حاج حسین همدانی، اسماعیل شکری موحد، جعفر مظاهری، علیرضا حاجی بابابی و محمود شهبازی آشنا شد و غیره بود نخستین تجربه خدمت در واحد اطلاعاتو عملیات را در سرپل ‌ذهاب داشت.

 قراویز تجربه همرزمی با شهید حبیبب مظاهری را به او داد. در  دفاع مقدس گمنام حماسه‌ها ساخت و یادگار‌های جبهه رنجی را بر او تحمیل کرده بود و درمانی بر آن نبود. 12 بار رنج مجروحیت یکی از این شاخص‌های گمنامی است تا که شیمیایی شد و پس از سال‌ها تحمل رنج و درد این ظلم بعثی‌ها شربت شهادت را در 29 آذر سال قبل سرکشید. کتابی از زندگی‌نامه شهید  علی خوش لفظ به نام"وقتی مهتاب گم شد" به نویسندگی حمید حسام همرزم شهید به چاپ رسیده است. رهبر معظم انقلاب در دیدار با این شهید وی را اسوه صبر و استقامت و افتخار بچه‌های همدان نامیدند.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077171 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر